انقلاب اسلامی به سرعت در حال حرکت است

وزیر کشور گفت: همان طور که ما حرکت زمین را احساس نمی‌کنیم اما زمین به شدت در حال حرکت است، انقلاب نیز با سرعت در حال حرکت است و همین سرعت موجب هراس دشمنان شده است. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، احمد وحیدی امروز در سفر به شهرستان انار و افتتاح دو طرح با […]


وزیر کشور گفت: همان طور که ما حرکت زمین را احساس نمی‌کنیم اما زمین به شدت در حال حرکت است، انقلاب نیز با سرعت در حال حرکت است و همین سرعت موجب هراس دشمنان شده است.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، احمد وحیدی امروز در سفر به شهرستان انار و افتتاح دو طرح با تاکید بر اینکه ارزش مقامات در جمهوری اسلامی در خدمتگزاری به مردم است، عنوان کرد: نامگذاری هفته دولت به علت خدمت کوتاه‌مدت شهیدان رجایی و باهنر نیست، بلکه عمق خدمت، اعتقاد و در میان مردم بودنشان بوده که نام آنها را ماندگار کرد.

وی افزود: این دو شهید بزرگوار نمایشگر ارزش‌های انقلاب بودند، بنابراین مردم هرکسی را که به ارزش‌های انقلاب پایبند باشد، دوست دارند.

وزیر کشور، ساده زیستی، مردمی بودن و اخلاص را برای پیشرفت کارها مهم دانست و گفت: وقتی دولت اینگونه پیش رود، مردم نیز احساس سربلندی می‌کنند و می‌فهمند که مسؤولان از جنس خودشان هستند، اگر این ارزش‌ها در بین ما باشد از هیچ چیزی غم نخواهیم داشت و هیچ مانعی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد.

وحیدی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: با تلاش می‌توانیم به قله برسیم؛ سخن رهبری یک بشارت مهم است که باید تلاش کنیم و بعد خواهیم دید که جمهوری اسلامی در بالاترین افق قدرت اقتدار و معرفت و فرهنگ می‌تواند پیام‌ها را به دنیا ثابت کند.

وزیر کشور با بیان این مطلب که رسیدگی به مسائل شهرستان انار فقط دغدغه فکری کل کشور است، افزود: مسؤولان در افق ملی و بین‌المللی فکر می‌کنند و هفته دولت فرصتی است برای یادآوری این دستاوردهای بزرگ که بدانیم بسیار پیش رفتیم و این حرکت رو به جلو با سرعت ادامه دارد.

وحیدی افزود: همان طور که ما حرکت زمین را احساس نمی‌کنیم اما زمین به شدت در حال حرکت است، انقلاب نیز با سرعت در حال حرکت است و همین سرعت موجب هراس دشمنان شده است.

وزیر کشور گفت: تحقق دولت اسلامی یعنی تلاش و حرکت فرماندار یا هر مسؤول دیگری برای رفع مسائل شهرستان‌ها تا مردم بدانند که از بدنه دولت اسلامی هستند و دولت از دل و جان کار می‌کند و با تمام ظرفیت در خدمت مردم است.

وحیدی بیان کرد: فعالیت‌های دانش‌بنیان در حوزه اقتصاد بسیار مهمتر است، بنابراین بحث پسته‌کاری و سرمازدگی‌ها پاسخ علمی دارد و باید اندیشه‌ورزان شهرستان در قالب‌های مختلف علمی، ابتکارات خود را جمع کنند و تک تک موضوعات شهرستان لیست شده و بر‌اساس آن راهکار پیدا شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۷/ب





انقلاب اسلامی به سرعت در حال حرکت است

منبع: فــارس
? انقلاب اسلامی به سرعت در حال حرکت است