انقلاب اسلامی امروز یک قطب تاثیرگذار در فرآیندهای سیاسی است

نذیر کرمان/کرمان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با تاکید بر لزوم جهاد تبیین به ویژه برای نسل پنجم انقلاب، گفت: این نسل باید روند پیروزی انقلاب را بدانند که طی ۴۵ سال از همه بحران‌ها و فتنه‌ها عبور کرده و امروز به عنوان یک قطب تأثیرگذار در فرآیندهای سیاسی خود را نشان می‌دهد. امیر غلامعلیان […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با تاکید بر لزوم جهاد تبیین به ویژه برای نسل پنجم انقلاب، گفت: این نسل باید روند پیروزی انقلاب را بدانند که طی ۴۵ سال از همه بحران‌ها و فتنه‌ها عبور کرده و امروز به عنوان یک قطب تأثیرگذار در فرآیندهای سیاسی خود را نشان می‌دهد.

امیر غلامعلیان امروز ۱۸ بهمن ماه در آستانه فرا رسیدن سالروز بیعت همافران ارتش با امام (ره) در مراسم بزرگداشت شهدای ارتش به ویژه یادواره ۹ شهید نیروی هوایی استان کرمان اظهار کرد: ارتش در استان کرمان ۱۰۷۵ شهید تقدیم نظام کرده است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین وظایف ما جهاد تبیین به ویژه برای نسل پنجم انقلاب است که نه انقلاب و نه جنگ و حتی فتنه‌ها را هم ندیده، افزود: جهاد تبیین راه خنثی کردن توطئه‌های دشمن در جنگ شناختی و فضای مجازی است و متأسفانه بعضاً جوانان سواد رسانه‌ای خیلی کم و تأثیرپذیری زیادی از فضای مجازی دارند.

غلامعلیان گفت: این نسل باید روند پیروزی انقلاب را بدانند که طی ۴۵ سال از همه بحران‌ها و فتنه‌ها عبور کرده و امروز به عنوان یک قطب تأثیرگذار در فرآیندهای سیاسی خود را نشان می‌دهد.

وی تغییر در هندسه قدرت جهانی، زیر سایه بردن نظام دو قطبی آن روز و مطرح کردن یک قطب سوم، تأثیرگذاری در همه فرآیندهای سیاسی و نشان دادن صلابت وجودی انقلاب اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت: این انقلاب در سایه بهره‌مندی از رهبری امامین انقلاب، مشروعیت خود را حفظ کرد و تداوم یافت.

وی با اشاره به اینکه از اصلی ترین علل ماندگاری انقلاب، پشتیبانی مردم است که در هیچ مقطعی پشت نظام را خالی نکردند، افزود: بیش از ۴۰ انتخابات موفق در کشور تاکنون برگزار شده و این امر نشان‌دهنده مبتنی بودن ۱۰۰ درصدی جامعه بر مردم سالاری و اتکاء به آراء مردمی است و امیدواریم در انتخابات ۱۱ اسفند یک بار دیگر شاهد حضور همگانی باشیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: اولین انتخابات پس از اغتشاشات سال ۱۴۰۱ است که دشمن تلاش کرد بدنه مردم را از نظام جدا کند اما هوشیاری نظام و درایت نیروهای امنیتی باعث شد توطئه‌ها در نطفه خفه شود.

وی بزرگ‌نمایی مشکلات اقتصادی کشور را از حربه‌های جدی دشمن برای دور کردن مردم از صحنه انتخابات دانست و گفت: رسالت ما در راستای القاء امید و نشاط در جامعه است و باید به شدت جوانان نسل پنجم را دریابیم زیرا آنان فتنه‌های تحمیل شده از طرف دشمن را ندیدند و به شدت تحت تأثیر فضای رسانه‌ای هستند.

غلامعلیان بیان کرد: برای افزایش سواد رسانه‌ای این نسل و آگاه کردن آنان از ترفندهای دشمن باید تلاش و زمینه را برای انتخابات پرشور، مهم، تأثیرگذار و سرنوشت‌ساز آماده کرد که خانواده ارتش در دوره‌های گذشته مشارکت بسیار بالایی داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همه فرماندهانی که برای حفاظت از خاک کشور تلاش کردند و کسانی که سالها پس از جنگ در پی عوارض ناشی از آن مانند شهید آذرفر به شهادت رسیدند، تاکید کرد.

ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق کشور خاطرنشان کرد: اینکه کشورمان دچار تغییر در نقشه‌های جغرافیایی نشد، به خاطر فرماندهی بی بدیل افسران و فرماندهان و رزمندگان نیروهای مسلح است.

گفتنی است: این مراسم به ویژه به یاد شهدای سرلشکر خلبان منصور ثبوتی‌پور، حسین طیارزاده، احمد توکلی‌نژاد، ناصر احمدی پورفرسنگی، سید حسین حسینی و جهانبخش طاهری و سرگردهای شهید حسن کریمدادی، عباس ابوالحسن زاده ماهانی و اکبر انجم‌شعاع برگزار و از خانواده شهدا و جمعی از پیشکسوتان ارتش در کرمان تجلیل شد.

انتهای پیام




انقلاب اسلامی امروز یک قطب تاثیرگذار در فرآیندهای سیاسی است

منبع: ایـسنا
? انقلاب اسلامی امروز یک قطب تاثیرگذار در فرآیندهای سیاسی است