انعقاد قرارداد آبرسانی به ۱۵۰۰ روستای استان کرمان در آینده نزدیک

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: طرح آبرسانی به ۶۶۹ روستا در کرمان در حال اجراست و به دنبال انعقاد قرارداد جدید با قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام برای اجرای طرح آبرسانی به ۱۵۰۰ روستای دیگر در استان هستیم. علیرضا عبدیان صبح امروز ۱۲ آذرماه در آیین افتتاح طرح جهاد […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: طرح آبرسانی به ۶۶۹ روستا در کرمان در حال اجراست و به دنبال انعقاد قرارداد جدید با قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام برای اجرای طرح آبرسانی به ۱۵۰۰ روستای دیگر در استان هستیم.

علیرضا عبدیان صبح امروز ۱۲ آذرماه در آیین افتتاح طرح جهاد آبرسانی به روستای کبوترخان و حومه رفسنجان اظهار کرد: آبرسانی به روستاها جزء افتخارات بسیج سازندگی و سازمان آب و فاضلاب است.

وی ادامه داد: طرح آبرسانی به ۶۶۹ روستا در کرمان در حال اجراست و به دنبال انعقاد قرارداد جدید با قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام برای اجرای طرح آبرسانی به ۱۵۰۰ روستای دیگر در استان هستیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمان افزود: با اجرای این طرح‌ها روستاهای بالای ۲۰ خانوار از آب آشامیدنی با کیفیت برخوردار می‌شوند.

وی با بیان این مطلب که پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آبرسانی در استان حدود ۴۰ درصد است، تصریح کرد: حدود ۶۷۳ میلیارد تومان در شهرستان رفسنجان برای اجرای پروژه‌های آبرسانی اختصاص یافته که این پروژه‌ها حدود ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

عبدیان عنوان کرد: طرح جهاد آبرسانی به روستای کبوترخان و حومه رفسنجان یکی از بزرگترین پروژه‌های آبرسانی کشور است و با اجرای این طرح حدود ۱۳۸۲ خانوار از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

وی بیان کرد: پیش بینی می‌کنیم که سپاه ظرف یک سال آینده قرارداد خود را به اتمام برساند.

انتهای پیام




انعقاد قرارداد آبرسانی به ۱۵۰۰ روستای استان کرمان در آینده نزدیک

منبع: ایـسنا
? انعقاد قرارداد آبرسانی به ۱۵۰۰ روستای استان کرمان در آینده نزدیک