انرژی تجدیدپذیر ظرفیت خوبی برای دستگاه‌ها در تامین برق است

استاندار کرمان گفت: استان کرمان ظرفیت بسیار عظیمی در استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و خورشیدی دارد که برای تامین برق در دستگاه‌ها استفاده شود. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار در شورای پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: همه دستگاه‌ها، اعتبار سالانه‌ای برای حوزه پدافند غیرعامل دارند و ظرفیت‌های قانونی را برای اجرای فعالیت […]


استاندار کرمان گفت: استان کرمان ظرفیت بسیار عظیمی در استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و خورشیدی دارد که برای تامین برق در دستگاه‌ها استفاده شود.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار در شورای پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: همه دستگاه‌ها، اعتبار سالانه‌ای برای حوزه پدافند غیرعامل دارند و ظرفیت‌های قانونی را برای اجرای فعالیت باید متمرکز کنیم.

وی با تاکید به دستگاه‌های اجرایی برای نصب پنل‌های خورشیدی برای تولید برق عنوان کرد: آموزش و پرورش بهترین موقعیت را در مدارس برای اجرای این پنل‌ها دارد، سقف مدارس به راحتی می‌تواند برای اجرای پنل‌های خوشیدی به کار گرفته شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: قطع برق در دستگاه‌های حساس و مکان‌هایی چون بیمارستان، کشاورزی و غیره را می‌توان از این طریق تامین کرد و جلوی خسارت‌ها را گرفت.

ابراهیم کریمی مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان گفت: سیاست کلی پدافند غیرعامل استان بر فعالیت‌های اجرایی و دوری از کلی‌گویی است و از همین بابت با نشانه‌گذاری و هدف‌گذاری به سمت برنامه‌های اجرایی می‌رویم.

وی ابراز داشت: اعتقاد داریم که در رده استانی باید به صورت مهندسی و نگاه به اسناد بالادستی، اقدامات را عملیاتی کنیم.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





انرژی تجدیدپذیر ظرفیت خوبی برای دستگاه‌ها در تامین برق است

منبع: فــارس
? انرژی تجدیدپذیر ظرفیت خوبی برای دستگاه‌ها در تامین برق است