انجام ۳۰ هزار ساعت کار پژوهشی در کنفرانس ملی "مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی"

نذیر کرمان/کرمان نشست پایانی کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی با حضور جمعی از دانشگاهیان ۲۶ تیرماه در سالن اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، علیرضا منظری‌توکلی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در این نشست برجسته‌ترین وجه کنفرانس را دانشجو محور […]

نذیر کرمان/کرمان نشست پایانی کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی با حضور جمعی از دانشگاهیان ۲۶ تیرماه در سالن اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، علیرضا منظری‌توکلی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در این نشست برجسته‌ترین وجه کنفرانس را دانشجو محور بودن آن دانست و گفت: دانشجویان در این کنفرانس خوش درخشیدند و نشان دادند نسل جوان برای انجام کارهای بزرگ با کمترین هزینه، توانایی دارند.

وی با بیان اینکه در این کنفرانس ۱۲۵ مقاله ارائه و توسط بهترین اساتید کشور داوری شدند، اظهار کرد: کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی هم از لحاظ علمی و هم به لحاظ لجستیک در حد عالی بود و همه با همدلی در این کنفرانس شرکت و نسبت به شهید سلیمانی ادای دین کردند.

مجتبی منوچهری، مسئول دبیرخانه کنفرانس نیز در این نشست بیان کرد: کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی یکی از دال‌های شناور گفتمان مقاومت اسلامی بود و در این کنفرانس ۳۰ هزار ساعت کار پژوهشی انجام شد.

وی با بیان اینکه در این کنفرانس معیارهای مکتب شهید سلیمانی رعایت شد، افزود: ۲۷ دانشگاه و مؤسسه عالی کشور از جمله جهاددانشگاهی استان کرمان در برگزاری این کنفرانس همکاری کردند.

منوچهری هدف برگزاری این کنفرانس را معرفی چهره جدیدی از شهید سلیمانی به‌عنوان کارآفرین، انجام کار علمی در مکتب سردار و محرومیت‌زدایی دانست و گفت: گام‌های بزرگی برداشته شد و موفق شدیم به هر سه هدف برسیم.

در پایان این نشست برگزیدگان کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی از جمله جهاددانشگاهی استان کرمان تجلیل و پوستر سومین جشنواره شعر سرو نیز رونمایی شد.

انتهای پیام




انجام ۳۰ هزار ساعت کار پژوهشی در کنفرانس ملی "مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی"

منبع: ایـسنا
? انجام ۳۰ هزار ساعت کار پژوهشی در کنفرانس ملی "مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی"