انجام موفقیت آمیز اولین عمل جراحی دیسک لیرزی در بیمارستان امام حسین(ع) کرمان

حسین کامیاب گفت: اولین عمل جراحی دیسک لیرزی در اتاق عمل بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان با موفقیت انجام شد. به گزارش فت فتو؛ حسین کامیاب گفت: در ایام الله دهه فجر و همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اولین عمل جراحی دیسک لیرزی در اتاق عمل بیمارستان امام حسین(ع)  ارتش […]

حسین کامیاب گفت: اولین عمل جراحی دیسک لیرزی در اتاق عمل بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان با موفقیت انجام شد.

به گزارش فت فتو؛ حسین کامیاب گفت: در ایام الله دهه فجر و همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اولین عمل جراحی دیسک لیرزی در اتاق عمل بیمارستان امام حسین(ع)  ارتش کرمان با موفقیت انجام شد.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) ارتش کرمان خاطرنشان کرد: مزیت این روش نسبت به جراحی باز این است که در این روش بیمار در هوشیاری کامل بوده و بدون هیچ گونه درد و خونریزی عمل انجام می شود.

وی با تشریح این عمل عنوان کرد: این عمل به این صورت است که از طریق سوزن وارد هسته دیسک شده و به وسیله امواج لیزر دیسک تخریب می گردد و هیچ گونه عارضه ای برای فرد بیمار نخواهد داشت؛

کامیاب با تقدیر از سرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش جنوبشرق کشور در جهت مهیاسازی فضا و امکانات لازم جهت انجام این عمل افزود؛ تمامی امکانات و دستگاهها و فضای مذکور با پیگیری فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش جنوبشرق کشور آماده گردیده است که جای تقدیر را دارد.

وی با اشاره به اینکه این عمل، عمل بسیار نوینی است که برای اولین مرتبه در بیمارستان امام حسین (ع) ارتش انجام شود، گفت: آمادگی لازم را داریم که با این روش نوین به به تمامی پرسنل نیروهای مسلح و مردم شریف کرمان خدمت نمائیم.

انتهای پیام/م




انجام موفقیت آمیز اولین عمل جراحی دیسک لیرزی در بیمارستان امام حسین(ع) کرمان

منبع:آرمـان
? انجام موفقیت آمیز اولین عمل جراحی دیسک لیرزی در بیمارستان امام حسین(ع) کرمان