انجام اقدامات زیبایی موجب پلمب ۲ مطب پزشک عمومی در جیرفت شد

جیرفت – فت فتو – دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از پلمب ۲ مطب پزشک عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: پزشکان عمومی اجازه انجام لیزر درمانی و اقدامات زیبایی را ندارند. به گزارش روز پنجشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حسین سلامی روز پنجشنبه در […]

جیرفت – فت فتو – دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از پلمب ۲ مطب پزشک عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: پزشکان عمومی اجازه انجام لیزر درمانی و اقدامات زیبایی را ندارند.

به گزارش روز پنجشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حسین سلامی روز پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت مطب های عمومی و مراکز غیرمجازی که لیزر درمانی و اقدامات درمانی زیبایی انجام می دهند، افزود: پزشکان عمومی اطلاعات تخصصی از بیماری هایی که با لیزر، درمان می شوند، ندارند.

 وی اظهار داشت: متاسفانه آرایشگاه ها با تبلیغات زیاد موجب تغیر ذائقه مردم از مسیر صحیح سلامت شده و این موضوع موجب وارد آمدن صدمات جبران ناپذیری به جامعه شده است.

وی با بیان اینکه موسسات پزشکی غیرمجاز، سلامت مردم را به خطر می اندازند اظهار داشت: ۲ مطب پزشک عمومی که صلاحیت لازم پزشکی را نداشتند در شهر جیرفت پلمب شدند.

این مقام قضایی با اعلام اینکه لیزر درمانی و اقدامات درمانی زیبایی باید توسط پزشکان متخصص انجام شود، گفت: گاهی این اقدامات حتی توسط شخصی به غیر از پزشک صورت می گیرد که با ورود دادستانی، دستگاه های لیزر آنها ضبط و اتاق های مطب که در آن لیزر درمانی بدون مجوز انجام می‌شد، پلمب شد.

سلامی تصریح کرد: به خطر افتادن سلامت مردم جرم است و افرادی که تخصص پزشکی لازم را ندارند، سلامت مردم را به خطر می اندازند.




انجام اقدامات زیبایی موجب پلمب ۲ مطب پزشک عمومی در جیرفت شد

منبع: ایرنـا
? انجام اقدامات زیبایی موجب پلمب ۲ مطب پزشک عمومی در جیرفت شد