انتقال آب از سد نساء بم نیازمند اعتبار

برای تکمیل پروژه انتقال آب از سد نساء بم ۵۳۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی نیاز دارد. به گزارش خبرگزرای صداوسیمای کرمان، معاون طرح توسعه آب منطقه‌ای استان کرمان گفت: از اعتبار ۵۳۲ میلیارد تومانی که برای تکمیل پروژه نیاز است حدود ۳۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به تکمیل تصفیه خانه این پروژه است.   محسن […]

برای تکمیل پروژه انتقال آب از سد نساء بم ۵۳۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی نیاز دارد.

به گزارش خبرگزرای صداوسیمای کرمان، معاون طرح توسعه آب منطقه‌ای استان کرمان گفت: از اعتبار ۵۳۲ میلیارد تومانی که برای تکمیل پروژه نیاز است حدود ۳۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به تکمیل تصفیه خانه این پروژه است.

 

محسن امیری افزود: تلاش می‌کنیم تا آب را به صورت موقت و با تصفیه اولیه به مردم برسانیم و اگر اعتبار مورد نیاز به صورت نقد پرداخت شود امسال آب به شهر بم خواهد رسید و در سال آینده نیز کل پروژه انتقال آب به صورت کامل پایان می‌یابد.

وی گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت اسناد نیاز است تا پروژه تکمیل و با مشکل مواجه نشود و اگر قرار باشد اعتبار به صورت اسناد خزانه باشد بالای ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: اگر اعتبار پروژه‌ها تامین نشود سال آینده براساس تورم اعتبار مورد نیاز چند برابر افزایش خواهد یافت و دیگر تامین اعتبار آن از توان تملک دارایی خارج خواهد شد.

امیری یاد آور شد: برای تامین برق پروژه قرارداد ۴۸ کیلومتری با اعتبار ۱۶ میلیاردتومان منعقد شده که تامین برق نیز تا ایستگاه پمپاژ کار آن انجام شده و ادامه آن در کنار خط در حال انجام است.




انتقال آب از سد نساء بم نیازمند اعتبار

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? انتقال آب از سد نساء بم نیازمند اعتبار