انتقاد از شبهه افکنی در بازسازی عتبات عالیات

کرمان – معاون پارلمانی رئیس جمهور از شبهه افکنی برخی افراد در زمینه بازسازی عتبات عالیات انتقاد کرد. به گزارش فت فتو، سید محمد حسینی پیش از ظهر شنبه در بازدید ستاد عتبات عالیات کرمان با اشاره به فضای معنوی گلزار شهدا و حضور در جوار مزار شهید سلیمانی اظهار کرد: ستاد عتبات عالیات از […]

کرمان – معاون پارلمانی رئیس جمهور از شبهه افکنی برخی افراد در زمینه بازسازی عتبات عالیات انتقاد کرد.

به گزارش فت فتو، سید محمد حسینی پیش از ظهر شنبه در بازدید ستاد عتبات عالیات کرمان با اشاره به فضای معنوی گلزار شهدا و حضور در جوار مزار شهید سلیمانی اظهار کرد: ستاد عتبات عالیات از یادگاران حاج قاسم و یارانشان است، آنها محوری بر این شدند که مردم ایران بتواند در این کار بزرگ و ماندگار مشارکت کنند.

وی با تقدیر از اقدامات و ابتکارات ستاد عتبات عالیات افزود: بسیاری از افراد زندگیشان را در این راه وقف کرده‌اند و امیدواریم به بهترین نحو اداره و احیا شود.

حسینی ادامه داد: در سال‌های اخیر توجه ویژه‌تری به بحث اربعین شده و چشم جهانیان به کربلا و نجف دوخته شده است؛ بنابراین اینگونه کارها ارزشمند است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: در گذشته هم ایرانی‌ها علاقه‌مند به عتبات عالیات بودند و هنر و سرمایه‌هایشان را در این راه هزینه می‌کردند.

وی در زمینه جایگاه بازسازی عتبات عالیات اظهار کرد: عده معدودی شبهه افکنی می‌کنند که گویا در این زمینه از بیت المال هزینه می‌شود این در حالیست که از دیرباز مردم برای این کار کمک می‌کردند؛ محافل عاشورایی و محرمی گویای این مطلب است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: این سنت حسنه و عشق به اهل بیت (ع) مایه برکت است ولی برخی‌ها این مسائل معنوی را درک نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها دم از ملیت هم می‌زنند اما در دوران دفاع مقدس هیچ نقشی نداشتند، افزود: رزمندگان ما با عشق به امام حسین (ع) توانستند از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند. اما برخی‌ها حتی از دور دستی هم بر آتش نداشتند ولی ادعاهایشان زیاد است و شبهات را مطرح می‌کنند. این همه به سفرهای گردشگری در جاهای دیگر می‌روند ولی وقتی بحث سفر معنوی می‌شود می‌گویند که باید هزینه آن صرف فقرا شود.

کد خبر ۵۳۶۷۱۱۶




انتقاد از شبهه افکنی در بازسازی عتبات عالیات

منبع:مــهر
? انتقاد از شبهه افکنی در بازسازی عتبات عالیات