انتخاب زادگاه سپهبد شهید سلیمانی به عنوان روستای نمونه گردشگری مقاومت اسلامی

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان از انتخاب زادگاه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به عنوان روستای نمونه گردشگری مقاومت اسلامی خبر داد. به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علی زینی وند در حاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با […]

کرمانفت فتو – استاندار کرمان از انتخاب زادگاه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به عنوان روستای نمونه گردشگری مقاومت اسلامی خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علی زینی وند در حاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با حضور وزیر کشور با اشاره به اینکه به دلیل وجود مزار و زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، این استان به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی معرفی شده است افزود: سند گردشگری مقاومت در کرمان تهیه شده و بزودی از آن رونمایی می‌شود.

استاندار کرمان به فراخوان بازطراحی انگشتر شهید حاج‌قاسم سلیمانی اشاره و تصریح کرد: این فراخوان به تمام هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی این استان داده شده و امروز از این انگشترها رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: در نشست شورای فرهنگ عمومی کرمان با حضور دبیر کشوری این شورا مصوب شد که این استان به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی معرفی شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه روستای قنات‌ملک زادگاه سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی به عنوان روستای نمونه گردشگری مقاومت اسلامی انتخاب شده است خاطرنشان کرد: امسال جلوه‌هایی از پیاده‌روی اربعین را در سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد بودیم به طوری که حدود ۸۰ موکب مردمی در این آیین استقرار پیدا کرد و هیچ اعتبار دولتی نیز در این زمینه هزینه نشد.

قنات ملک، روستایی در دهستان جواران بخش هنزا از توابع شهرستان رابر است.

این روستا زادگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.




انتخاب زادگاه سپهبد شهید سلیمانی به عنوان روستای نمونه گردشگری مقاومت اسلامی

منبع: ایرنـا
? انتخاب زادگاه سپهبد شهید سلیمانی به عنوان روستای نمونه گردشگری مقاومت اسلامی