انتخابات مظهر حضور مردم در دفاع از کشور است

نذیر کرمان/کرمان همایش یاد یاران با حضور جانشین سازمان بسیج مستضعفان، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و پیشکسوتان جهاد و شهادت امروز ۲۵ بهمن ماه در شهرستان زرند برگزارشد. سردارقریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفان در این مراسم با گرامیداشت یاد شهیدان به ویژه سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: در حقیقت حضور همه عزیزان به […]

نذیر کرمان/کرمان همایش یاد یاران با حضور جانشین سازمان بسیج مستضعفان، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و پیشکسوتان جهاد و شهادت امروز ۲۵ بهمن ماه در شهرستان زرند برگزارشد.

سردارقریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفان در این مراسم با گرامیداشت یاد شهیدان به ویژه سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: در حقیقت حضور همه عزیزان به عنوان تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب برای حضور در همه عرصه‌های  موردنیاز است.

وی افزود: مردم کرمان و شهرستان زرند این افتخار را دارند که در دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف پیروزی‌های بزرگی به ارمغان آورده و همچنین در مقابله با داعش پیشگام بوده‌اند.

قریشی ادامه داد: در مقابل هرگونه غم و فشاری که به ملت وارد می‌شد از جمله سیل، زلزله، کرونا و … سپاه، بسیجیان و مردم کرمان از پیشروهای کشور برای رفع مشکلات و محرومیت زدایی بودند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفان در ادامه اظهار کرد: انتخابات یکی از بزرگترین اتفاقاتی است که در کشور ما رقم می‌خورد و مظهر حضور مردم در دفاع از کشور مشارکت مردم در سرنوشت کشور است.

وی افزود: انتخابات یک فرصت برای پیام دادن به دشمنان است که مردم ایران برای دفاع از انقلاب در همه عرصه‌ها از جمله انتخابات حضورگسترده و باشکوه خواهند داشت.

قریشی با اشاره به فرهنگ بسیج و از خودگذشتگی بسیجیان در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: بسیجیان در زمان مشکلات، اولین گروههایی هستند که به یاری می‌شتابند و در زمان همه‌گیری کرونا دیدیم مسئولان بهداشت و درمان اعلام کردند اگر حضور مردمی بسیج نبود، نمی‌توانستیم با  کرونا مقابله کنیم و کارهای بسیاری در کمک به کادر درمان توسط بسیجیان و تفکر بسیجی انجام شد.

انتهای پیام




انتخابات مظهر حضور مردم در دفاع از کشور است

منبع: ایـسنا
? انتخابات مظهر حضور مردم در دفاع از کشور است