انتخابات خون‌آورد شهداء والامقام است

امام جمعه جیرفت گفت: انتخابات خون‌آورد شهداء والامقام است. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم تارم گفت: انتخابات خون‌آورد شهداء والامقام است که امنیت را مرهون این خون پاک خواهیم بود تا کشور عزیزمان ایران اسلامی از گزندهای دشمن حفظ شود. امام جمعه جیرفت افزود: در انتخابات ۲ امتحان بزرگ و مهم […]

امام جمعه جیرفت گفت: انتخابات خون‌آورد شهداء والامقام است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم تارم گفت: انتخابات خون‌آورد شهداء والامقام است که امنیت را مرهون این خون پاک خواهیم بود تا کشور عزیزمان ایران اسلامی از گزندهای دشمن حفظ شود.

امام جمعه جیرفت افزود: در انتخابات ۲ امتحان بزرگ و مهم وجود دارد یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه و یکی انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی بیان کرد: شکوه و عظمت در روزهای بیاد ماندنی و معجزه آسای انقلاب اسلامی را در پیش خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تارم ابراز کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی از اولویت‌های مهم و حائز اهمیّت است.

امام جمعه جیرفت مطرح کرد: ملّت ما براساس بصیرت و آگاهی که دارد همیشه در ریل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت خواهد کرد.

وی گفت: انتخابات خون‌آورد شهداء والامقام است که امنیت را مرهون این خون پاک خواهیم بود تا کشور عزیزمان ایران اسلامی از گزندهای دشمن حفظ شود.

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: حرم بزرگ جمهوری اسلامی ایران حافظ سایر حرم‌ها است و امروز این شوکت و عظمت در سراسر جهان به همّت این ملّت و انقلاب حفظ است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تارم بیان کرد: ما در انتخابات شرکت می‌کنیم که باید در صحنه در جهت حل مشکلات قرار گیریم تا دشمن را مأیوس کنیم و با هم بودن اولین شرط تحوّل و پیشرفت است.

وی افزود: انتخابات قدرت ما محسوب می‌شود و روز بسیار مهمّی است و خودمان سرنوشت خود را باید بسازیم.

انتهای خبر/ امیری

منبع: پایگاه خبری تحلیلی دقیانوس




انتخابات خون‌آورد شهداء والامقام است

منبع:آرمـان
? انتخابات خون‌آورد شهداء والامقام است