انار رتبه نخست را بین فرمانداری‌های استان کرمان کسب کرد

فرمانداری شهرستان انار با ۹۳/۴۲ درصد عملکرد، توانسته فرایند برترگزینی استانی را با موفقیت پشت سر گذاشته و در صدر ارزیابی قرار گیرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان انار؛ فرمانداری انار براساس شاخص‌های ارزیابی تعریف شده توسط وزارت کشور توانست رتبه نخست را بین […]

فرمانداری شهرستان انار با ۹۳/۴۲ درصد عملکرد، توانسته فرایند برترگزینی استانی را با موفقیت پشت سر گذاشته و در صدر ارزیابی قرار گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان انار؛ فرمانداری انار براساس شاخص‌های ارزیابی تعریف شده توسط وزارت کشور توانست رتبه نخست را بین فرمانداری‌های استان کرمان را کسب کند.

بر اساس ارزیابی سالیانه فرمانداری‌های سراسر کشور از سوی معاونت‌های تخصصی و مرکز مدیریت عملکرد و بازرسی وزارت کشور، در ارزیابی سال ۱۴۰۱، فرمانداری انار در سطح عالی ارزیابی و در زمره فرمانداری برتر استان کرمان قرار گرفت.

فرمانداری شهرستان انار با ۹۳/۴۲ درصد عملکرد، توانسته فرایند برترگزینی استانی را با موفقیت پشت سر گذاشته و در صدر ارزیابی قرار گیرد و افتخاری دیگر را برای شهرستان انار خلق کند.

محسن صالحی فرماندار شهرستان انار گفت: این موفقیت به فضل الهی حاصل شده و متعلق به همه همشهریان گرامی است که در میادین مختلف همدل و همراهی همیشگی، انگیزه‌بخش فرزندانشان در این مجموعه بوده است و از سوی دیگر از همه مسئولان و همکاران پرتلاش مجموعه فرمانداری شهرستان و مدیران ارشد بزرگوار شهرستانی، اهالی رسانه و سایر عزیزانی که در این مسیر و رسیدن به این رتبه ارزشمند نظر و عمل مساعد نسبت به این دستگاه که خدمتگزار مردم بوده، بذل عنایت داشته‌اند کمال تقدیر و تشکر را ابراز می‌دارم.

انتهای خبر/

 




انار رتبه نخست را بین فرمانداری‌های استان کرمان کسب کرد

منبع:آرمـان
? انار رتبه نخست را بین فرمانداری‌های استان کرمان کسب کرد