امیدآفرینی یکی از مهمترین اهداف مدیران باشد

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: امیدآفرینی در جامعه و ایجاد روحیه کار و تلاش یکی از مهمترین وظایف مدیران است. به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی عصر شنبه در جلسه بزرگداشت دهه فجر در کرمان اظهارداشت: یکی از کارهایی که باید در ایام دهه فجر […]

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: امیدآفرینی در جامعه و ایجاد روحیه کار و تلاش یکی از مهمترین وظایف مدیران است.

به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی عصر شنبه در جلسه بزرگداشت دهه فجر در کرمان اظهارداشت: یکی از کارهایی که باید در ایام دهه فجر انجام شود انتقال اطلاعات صحیح در مورد انقلاب و وضعیت رژیم شاه است و در این راستا دستگاه‌های فرهنگی باید برنامه داشته باشند.

وی تصریح کرد: دشمن سعی دارد واقعیت‌های جامعه را برعکس نشان دهد و در این زمینه به ویژه در فضای مجازی باید برنامه داشته باشیم.

وی به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم امیدآفرینی در جامعه اشاره کرد و گفت: افتتاح طرح‌های مختلف و کلنگ زنی پروژه‌های مورد نیاز مردم در این ایام و بیان عملکردها می‌تواند در این زمینه تأثیر گذار باشد.

سردار معروفی بیان کرد: ۲۰۰ برنامه شاخص و محوری در این زمینه در استان کرمان اجرا می‌شود که از مهمترین آنها توزیع بسته‌های معیشتی و رزمایش کمک‌های مومنانه است.

وی به اقدامات سپاه برای کمک به محرومان در مناطق دور افتاده اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات خاص سپاه در استان کرمان آبرسانی به روستاهای محروم می‌باشد که در این زمینه برنامه‌های متعددی در حال اجرا داریم.

کد خبر ۵۴۱۱۹۶۸




امیدآفرینی یکی از مهمترین اهداف مدیران باشد

منبع: مــهر
? امیدآفرینی یکی از مهمترین اهداف مدیران باشد