امکانات کرمان متناسب با وضعیت شیوع کرونا نیست

کرمان – نماینده ولی فقیه در استان کرمان امکانات این استان را متناسب با وضعیت شیوع کرونا ندانست. به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به آیه قرآن که می‌فرماید در زمان جنگ و حمله دشمن باید از تمام استطاعتمان استفاده کنیم، بیان کرد: […]

کرمان – نماینده ولی فقیه در استان کرمان امکانات این استان را متناسب با وضعیت شیوع کرونا ندانست.

به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به آیه قرآن که می‌فرماید در زمان جنگ و حمله دشمن باید از تمام استطاعتمان استفاده کنیم، بیان کرد: ما یک کشور با سابقه و با تمدن هستیم و در اینگونه مواقع باید به خرد جمعی جامه عمل بپوشانیم و از نظر کارشناسان استفاده کنیم و احتیاج به یک آرایش جنگی در مقابل کرونا داریم.

علیدادی ادامه داد: امکانات استان متناسب با وضعیت شیوع کرونا نیست و ما باید از تمام استطاعتمان با توجه به دستور قرآن استفاده کنیم و مواظبت لازمه مبارزه همه جانبه با این ویروس کروناست.

وی اظهار کرد: صحبت‌های مقام معظم رهبری توصیه نبود بلکه یک دستور بود و ما باید به عنوان یک سرباز دستورات رهبر را جدی بگیریم چرا که دستور ولایت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه بعضی از مصوبات نشتی دارند، گفت: باید با تصمیمات قاطع انقلابی و عزم راسخ جلوی این نشتی ها بگیریم زیرا استطاعت ما خیلی بیشتر از این حرفا است و ما در حال گذراندن بدترین روزهای سال هستیم.

علیدادی با اشاره به آمار فوتی‌ها بر اثر ابتلاء به کرونا افزود: روزانه به طور متوسط حدود ۵۰۰ نفر را از دست می‌دهیم و این بسیار بد است. همه باید همراه و همیار باشیم تا بتوانیم روند صعودی مبتلایان را کاهش بدهیم.

وی در پایان گفت: هم دستگاه‌های مدیریتی استان و هم مردم در همه نقاط استان باید پای کار بیایند تا هر چه زودتر جلوی این فاجعه را بگیریم.

کد خبر ۵۲۸۱۰۳۷



منبع:مــهر
? امکانات کرمان متناسب با وضعیت شیوع کرونا نیست