امنیت و امداد ۲ رکن مهم در حوادث

فلاح در همایش پلیس با سازمان های مردم نهاد و شورای معتمد و اجتماعی محلات بیان کرد: امنیت و امدادرسانی ۲ رکن بسیار مهم در پوشش حوادث است. به گزارش فت فتو؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در همایش پلیس با سازمان های مردم نهاد و شورای معتمد و اجتماعی محلات ضمن […]

فلاح در همایش پلیس با سازمان های مردم نهاد و شورای معتمد و اجتماعی محلات بیان کرد: امنیت و امدادرسانی ۲ رکن بسیار مهم در پوشش حوادث است.

به گزارش فت فتو؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در همایش پلیس با سازمان های مردم نهاد و شورای معتمد و اجتماعی محلات ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت و امدادرسانی ۲ رکن بسیار مهم در پوشش حوادث است. 

وی با اشاره به اینکه حضور نیروهای هلال احمر و کادر انتظامی در اولین لحظات وقوع حادثه بسیار حائز اهمیت است، افزود: اکنون شاهد تغییر نگرش مثبت مردم به این دو دستگاه امدادی و امنیتی هستیم.

فلاح به اهمیت ایجاد امنیت و آرامش در بحران ها تاکید کرد و گفت: اکنون با هماهنگی و تعامل این دو دستگاه، روند امدادرسانی و یاری رساندن به آسیب دیدگان در حوادث با سرعت بیشتری رخ می دهد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار کرد: هر گونه اقدام فرهنگی، اجتماعی، بشردوستانه و … پیوست امنیتی دارد که با حضور نیروی انتظامی این امر مهم محقق می شود. 

به گزارش فت فتو؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این مراسم از خانواده های شهیدان معزز محمد سعید دهقان اناری، نادر محمدی زاده و محمدرضا خواجویی نیز تجلیل کرد.

انتهای پیام/نامجو




امنیت و امداد ۲ رکن مهم در حوادث

منبع:آرمـان
? امنیت و امداد ۲ رکن مهم در حوادث