امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون تلاش‌های نیروهای امنیتی و نظامی است

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان طی پیامی، سالروز میلاد باسعادت امام زمان(عج)  و هفته بزرگداشت سربازان گمنام را تبریک گفت. حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در این پیام آورده است: «نیمه شعبان روزی است که نوید گسترش عدل در دنیای پهناور وجود سرداده شد، روزی که خداوند نعمت بزرگ و آخرین ذخیره خود را بر […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان طی پیامی، سالروز میلاد باسعادت امام زمان(عج)  و هفته بزرگداشت سربازان گمنام را تبریک گفت.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در این پیام آورده است:

«نیمه شعبان روزی است که نوید گسترش عدل در دنیای پهناور وجود سرداده شد، روزی که خداوند نعمت بزرگ و آخرین ذخیره خود را بر مردم ارزانی داشت.

نیمه شعبان، عید منتظران وراثت زمین برای مستضعفان و شکست سلطه‌های جبّاران است و یقینا انتظار ظهور مهدی(عج)، انتظار تحقق همه خوبی‌هایی است که عطر جان نواز آرامش و صلح را در پهنه هستی می‌گستراند و آدمی را به سوی افق روشن سعادت و امنیت رهنمون می‌سازد.

مبرهن است که امنیت، آسایش و اقتدار مثال‌زدنی نظام جمهوری اسلامی، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت‌شناس نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصاً سربازان گمنام امام زمان «عج» است که همواره با مجاهدت، تکیه‌بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده‌اند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان (عج)، هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی و مردم شریف و ولایتمدار استان کرمان و به همه عزیزان سختکوش و حافظان امنیت در اداره کل اطلاعات  استان کرمان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال، تعجیل در فرج آن حضرت و سربلندی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش از پیش ایران عزیز اسلامی را مسئلت می نمایم.»

انتهای پیام




امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون تلاش‌های نیروهای امنیتی و نظامی است

منبع: ایـسنا
? امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون تلاش‌های نیروهای امنیتی و نظامی است