امسال در روز قدس با پشتوانه و عزمی راسخ در دفاع از ملت فلسطین

حجت الاسلام المسلمین علیدادی سلیمانی جنایات اخیر در کشورهای اسلامی را محکوم کرد و گفت امسال در روز جهانی قدس با عزم و ایمانی راسخ در دفاع از مردم فلسطین به صحنه میائیم به گزارش فت فتو،امام جمعه کرمان با اشاره به جنایات اخیر در کشورهای اسلامی به ویژه افغانستان افزود:شهادت روزه داران با تحریکات […]

حجت الاسلام المسلمین علیدادی سلیمانی جنایات اخیر در کشورهای اسلامی را محکوم کرد و گفت امسال در روز جهانی قدس با عزم و ایمانی راسخ در دفاع از مردم فلسطین به صحنه میائیم

به گزارش فت فتو،امام جمعه کرمان با اشاره به جنایات اخیر در کشورهای اسلامی به ویژه افغانستان افزود:شهادت روزه داران با تحریکات دشمنان و ایادی کفر نشان از اختلافات قومی و سیاسی است که مسلمانان قربانی آن هستند .

وی عنوان کرد:درجای دیگرهم کفر صهیونیسم ها برای به خاک و خون کشیدن مسلمانان در فلسطین سبب شده که امسال برای روز قدس با پشتوانه و عزمی بیشتر برای دفاع از این ملت وارد عمل شویم .

نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه کرمان با اشاره به سالروز شکست آمریکائیها در صحرای طبس افزود: شکست آمریکائیها دراین حادثه نشان داد که ملت ایران دست عنایت خدا راهمراه داد و خداوندتوجه ویژه به این ملت دارد .

خطیب جمعه کرمان با اشاره به سالروزتاسیس سپاه پاسداران این نهاد را نماد برکت و خیر برای این نظام دانست و گفت در تمامی ابعاد باید قدردان این خدمات و ایثارشان برای حمایت همه جانبه از این کشور و نظام باشیم .

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: اینکه دنیا هدف است یا وسیله و ظرفیت استفاده انسان از دنیا چقدر است که بر طبق آن برنامه ریزی کنیم ، دو موضوعی است که انسان باید در برخورد با دنیا بتواند پاسخ دهد .

وی تصریح کرد: دنیا منشا غرور و خودپسندی و لهب و لعب است و اگروارد جاذبه های آن شدیم در آن غرق خواهیم شد.




امسال در روز قدس با پشتوانه و عزمی راسخ در دفاع از ملت فلسطین

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? امسال در روز قدس با پشتوانه و عزمی راسخ در دفاع از ملت فلسطین