امسال به شش دهک سهام عدالت داده می‌شود

فردای کرمان – گروه اقتصاد: رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت:«با توجه به تکلیف بودجه در خصوص واگذاری سهام عدالت،بخشی از ۱۸۷ شرکت،در قالب سهام عدالت به جاماندگان واگذار می‌شود». حسین قربانزاده افزود:«همچنین ۶ دهکی که سهام عدالت ندارند،امسال سهامدار می‌شوند». به گزارش فردای کرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سراسری،وی بیان کرد:«نحوۀ واگذاری،فرایند واگذاری و […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت:«با توجه به تکلیف بودجه در خصوص واگذاری سهام عدالت،بخشی از ۱۸۷ شرکت،در قالب سهام عدالت به جاماندگان واگذار می‌شود».

حسین قربانزاده افزود:«همچنین ۶ دهکی که سهام عدالت ندارند،امسال سهامدار می‌شوند».

به گزارش فردای کرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سراسری،وی بیان کرد:«نحوۀ واگذاری،فرایند واگذاری و دلایل توفیق یا عدم توفیق همۀ شرکت‌هایی که طی ۲۰ سال گذشته واگذار شده‌اند (چه به صورت تلفیقی،چه به صورت گروهی و مدیریتی و چه به صورت کنترلی)،بررسی شده و یک راهنما برای آیندۀ مسیر واگذاری دارایی‌های دولت خواهد بود».

قربانزاده ادامه داد:«۱۸۷ شرکت در لیست واگذاری هستند. امسال یک طبقه‌بندی داریم که براساس آن شرکت‌های بورسی با آزاد شدن وثیقۀ آن‌ها،امکان واگذاری‌شان فراهم شود».

وی یادآور شد:«سهام به کارگران بنگاه‌هایی که مشمول واگذاری هستند اما هنوز واگذار نشدند،داده می‌شود».

وی گفت:«واگذاری این سهام از طریق واگذاری سهام ترجیحی پیش از واگذاری بقیۀ بلوک‌ها انجام می‌شود».




امسال به شش دهک سهام عدالت داده می‌شود

منبع:خبر کرمان
?

امسال به شش دهک سهام عدالت داده می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی