امر به معروف و نهی از منکر از محرم جدا نیست

حجت الاسلام مولا گفت: دهه امر به معروف و نهی از منکر پیام حرکت ابا عبدالله حسین (ع) با دهه محرم حکمت این بوده که جامعه به این امر توجه ویژه کند. به گزارش فت فتو؛ حجت الاسلام غلامحسین مولا دبیر ستاد امر به معروف ک نهی از منکر استان کرمان صبح امروز طی نشست […]

حجت الاسلام مولا گفت: دهه امر به معروف و نهی از منکر پیام حرکت ابا عبدالله حسین (ع) با دهه محرم حکمت این بوده که جامعه به این امر توجه ویژه کند.

به گزارش فت فتو؛ حجت الاسلام غلامحسین مولا دبیر ستاد امر به معروف ک نهی از منکر استان کرمان صبح امروز طی نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و دهه امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: امیدواریم شما خبرنگاران در عرصه روایتگری و مطالبه گری غالب باشید.
 وی همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری در تنفیذ ریاست جمهوری  اشاره کرد و گفت: حضرت آقا با اشاره به تلاش دشمنان برای تأثیرگذاری و مسلط شدن بر افکارعمومی کشورها از جمله مردم ایران از طریق جنگ نرم و جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای فرمودند: اگر افکار عمومی یک ملت در اختیار بیگانه قرار گیرد آن ملت طبق میل بیگانه پیش خواهد رفت پس باید در این مسائل قوی تر و هوشمندانه تر عمل کرد.
دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر اذعان کرد: با توجه به فرمایشات حضرت آقا پیشانی این امر شما رسانه ها هستید که باید قوی عمل کنید.
حجت الاسلام مولا بیان کرد: آغاز محرم آعاز روایتها است و چقدر باید به خودتان ببالید که  حضرت زینب (س) با مدیریت کربلا را روایت کردند و شما خبرنگاران نیز باید  پیام شهدا و مشکلات و دغدغه های نظام با مطالبه گری و از همه مهمتر از طریق امر به معروف و نهی از منکر روایت کنید.
وی به برنامه های دهه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود:هر روز این دهه با عناوین مختلف نامگذاری شده است.
دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: دهه امر به معروف و نهی از منکر پیام حرکت ابا عبدالله حسین (ع) با دهه محرم حکمت این بوده که جامعه به این امر توجه ویژه کند.
حجت الاسلام مولا با بیان اینکه امسال دهه امر به معروف و نهی از منکر  با شعار “قیام حسینی،مردم مطالبه گر، مسئولان پاسخگو” نامگذاری شده است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر از محرم جدا نیست.

وی با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر  دو برنامه اساسی از جمله نمایشی و محتوایی دارد سعی دارد شعار خود را در این ده روز بیان کند و وقتی عنوان نمای سال در این ده روز به نمایش گذاشته شود عملیاتی کردن آن در دوازده ماه را شاهد خواهیم بود.
وی به غربت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: اگر کسی مظلوم باشد باید مظلومیت آن را  بیان کنیم و متاسفانه امروزه امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه ما مظلوم واقع شده است که باید بیشتر در این زمینه کار کرد.
دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب دولت سازی اسلامی است دولتی که خروجی آن اسلامی باشد بدین معنا که رفتار دولت با مردم باید با رویکرد و ساختار اسلامی پیش رود در آن صورت می تواند به سمت آرمانها حرکت کند.
حجت الاسلام مولا همچنین با تاکید بر اینکه شوراهای مساجد باید فعال شوند، اذعان کرد:روحانیون و کسانی که دغدغه دارند باید به این شوراها اضافه شوند که اگر در این راستا موفق شویم در گام دوم به سمت دولت سازی اسلامی گام بر خواهیم داشتیم.
 
به گزارش فت فتو، صبح امروز اعضای ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر  به مناسبت نخستین روز از ماه محرم و دهه امر به معروف و نهی از منکر با حضور درگلزار شهدا و بویژه در کنار مزارسیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی  با آرمانهای شهدا تجدید پیمان کردند.
 
انتهای پیام/نامجو
 



منبع:آرمان
? امر به معروف و نهی از منکر از محرم جدا نیست