امروز دنیا متوجه ماهیت رژیم صهیونیستی شده است

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: امروز انقلاب اسلامی در دنیا گسترده و دنیا متوجه ماهیت رژیم صهیونیستی شده است. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب امشب در جلسه تبیین مسائل فلسطین در مسجد قائم شهر کرمان ضمن گرامیداشت یاد شهدای مظلوم غزه با بیان اینکه جنگی که تحمیل […]

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: امروز انقلاب اسلامی در دنیا گسترده و دنیا متوجه ماهیت رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب امشب در جلسه تبیین مسائل فلسطین در مسجد قائم شهر کرمان ضمن گرامیداشت یاد شهدای مظلوم غزه با بیان اینکه جنگی که تحمیل شد در تاریخ معاصر بی‌نظیر بوده است، گفت: قوم یهود با پیامبر(ص) عهد بست اما خیانت کرد و هیچ‌وقت به عهد و پیمان خود پایبند نبوده است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) این‌ها را می‌دانستند که فرمودند «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.»، اظهار کرد: امام راحل این‌ها را می‌دانستند و فرمودند «آمریکا قابل اطمینان نیست» و ‌ارتباط‌ با آمریکا را قطع کرد.

وی بیان کرد: جنگی که دشمنان هشت سال علیه ما تحمیل کردند آن‌قدر مهم بود که تمام دنیا به کمک صدام آمد و اینکه شاهد بودیم پیروز میدان ایران بود نتیجه استقامت، اعتقادات قلبی، باور قلبی به خدا و اسلام بود.

 
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین طائب عنوان کرد: در ۴۵ روز گذشته تمامی سران غرب به رژیم صهیونیستی سفر کردند چرا که می‌دانند نابودی این رژیم، نابودی آن‌ها را به دنبال دارد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار افزود: جنگ ما با رژیم صهیونیستی و آمریکا جنگ بین اسلام و کفر است و امام خمینی(ره) فرمودند «ما در جنگ به تکلیف خود عمل کردیم» وگفتند «بیایید ما مقدمات دولت جهانی امام زمان (عج) هستیم.»

 
وی با بیان اینکه دشمن با فرهنگ انتظار مشکل دارد، اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی در دنیا گسترده و دنیا متوجه ماهیت رژیم صهیونیستی شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب ابراز کرد: با آغاز جنگ علیه کشورمان، امام خمینی(ره) فرمودند «این جنگ را قدر بدانید که از الطاف خفیه خداوند است»؛ و امروز می‌فهمیم جنگ ما را توانمند کرد و دشمنان بعد از جنگ هشت ساله علیه ما دیگر جرأت حمله با ما را نکردند و این بازدارندگی تا امروز ادامه دارد و دیگر هم جرات حمله نظامی به ایران را نخواهد داشت.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار اظهار کرد: استکباری که آن زمان باعث شد امام زمان(عج) غیبت داشته باشد؛ امروز در رژیم صهیونیستی خلاصه شده است و بر همین اساس بود که امام راحل فرمودند «اسرائیل را نابود کنید.»

 
وی گفت: دشمن جریان داعش را راه انداخت تا مقابل ایران اسلامی بایستد که این توطئه هم با شکست روبه‌رو شد؛ اما جریان داعش باعث شد که حماس از مقاومت حاج قاسم در سوریه درس بگیرد و نتیجه این درس عملیات طوفان الاقصی شد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین طائب ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حوادث غزه عنوان کرد: آمریکا می‌داند اگر رژیم صهیونیستی از بین برود، خودش نیز نابود می‌شود و بر همین اساس از این رژیم جعلی پشتیبانی می‌کند.
 
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار خاطرنشان کرد: امروز جریان ولایت عالم‌گیر شده ‌و این نتیجه استقامت و پایداری است که در راه حق صورت گرفته است.

انتهای خبر/م




امروز دنیا متوجه ماهیت رژیم صهیونیستی شده است

منبع:آرمـان
? امروز دنیا متوجه ماهیت رژیم صهیونیستی شده است