امروز دشمن ناامید است/ راه حاج قاسم ادامه دارد

کرمان – فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح حضور مردم در مراسم تشییع شهدا را نشان دهنده ادامه راه شهدا و حاج قاسم دانست و گفت: امروز انقلاب سر بلند و دشمن ناامید شد. به گزارش فت فتو، سردار محمد باقر زاده صبح سه شنبه در مراسم تشییع شهدای گمنام در میدان جنگ […]

کرمان – فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح حضور مردم در مراسم تشییع شهدا را نشان دهنده ادامه راه شهدا و حاج قاسم دانست و گفت: امروز انقلاب سر بلند و دشمن ناامید شد.

به گزارش فت فتو، سردار محمد باقر زاده صبح سه شنبه در مراسم تشییع شهدای گمنام در میدان جنگ ما دشمن و دوست خود را شناختیم و در اغتشاشات امریکایی اخیر هم همین مساله تکرار شد.

وی عنوان کرد: امروز مردم نشان دادند راه شهدا ادامه دارد و هوشیارانه در راه شهید سلیمانی گام بر می‌دارند و در مسیر انقلاب حرکت می‌کنند.

سردار باقر زاده بیان کرد: امروز مردم دل رهبر را شاهد کردند و در مقابل دشمنان انقلاب نا امید شدند و دشمن تلاش کرد که مردم را نا امید کند اما این مردم شهادت و مجاهدت را می‌شناسند.

وی عنوان کرد: امروز شهدایی را بدرقه می‌کنیم که دشمن شناس بودند و با تمام توان برای مقابله با دشمن مردانه ایستادند.

وی میثاق مردم با شهدا را یک میثاق اجتماعی دانست و افزود: این میثاق نشان دهنده ثبات اجتماعی جامعه است و به عنوان نماد وحدت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز ۴۰۰ شهید در سراسر کشور در حال تشییع بر دستان مردم است، گفت: پس از چند ماه اغتشاش توسط وابستگان آمریکا، مردم آمدند باز میثاق ببندند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین با تأکید بر اینکه مردم ما جنسشان از جنس شهداست، ادامه داد: مردمی که شهدا را دوست دارند، مکتب و امام شهدا را هم دوست دارند.

وی با اشاره به اینکه این میثاق نشان دهنده وفاق مردم است، عنوان کرد: بعضی‌ها آدرس غلط ندهند؛ این مردم در دفاع از استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی با امام همراه شدند و امروز برای ادامه راه به میدان آمدند.

سردار باقر زاده اظهار کرد: این تجمع نشان دهنده حاکمیت اسلام و امنیت است و این پیامی است به دشمنان که مردم در حفظ امنیت ملی ایستاده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: قدرت الهام بخشی جمهوری اسلامی ایران توسط شهدا به خصوص شهید سلیمانی ایجاد شده است.

کد خبر ۵۶۶۶۳۰۶




امروز دشمن ناامید است/ راه حاج قاسم ادامه دارد

منبع: مــهر
? امروز دشمن ناامید است/ راه حاج قاسم ادامه دارد