امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۴۰۰ نفر آسیب‌دیده از سیل در استان کرمان

به گزارش نذیر کرمان از کرمان،رضا فلاح صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع بارندگی شدید و سیل در بخش‌هایی از استان کرمان، نیروهای امدادی این جمعیت به مناطق حادثه دیده اعزام شدند. وی از وقوع سیل و آبگرفتگی منازل در شش شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان‌های زرند، کوهبنان، راور، بم، […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان،رضا فلاح صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع بارندگی شدید و سیل در بخش‌هایی از استان کرمان، نیروهای امدادی این جمعیت به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی از وقوع سیل و آبگرفتگی منازل در شش شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان‌های زرند، کوهبنان، راور، بم، کرمان و راین درگیر سیل شدند و تاکنون به بیش از ۴۰۰ نفر متاثر از سیل توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه ۱۰۰ خانوار در این شهرستان‌ها دچار حادثه شده‌اند، بیان کرد: شش خودروی گرفتار در سیل رهاسازی شد و تخلیه آب ۳۷ منزل مسکونی توسط هلال احمر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر تاکنون ۲۵ روستا را ارزیابی و به مردم آسیب‌دیده امدادرسانی کردند، همچنین ۱۵ نفر اسکان داده شدند، ادامه داد: تاکنون ۶۷ نیروی امدادی در قالب ۱۹ تیم و با ۱۹ دستگاه خودروی نجات، سبک و آمبولانس در مناطق حادثه‌دیده امدادرسانی می‌کنند.

فلاح با بیان اینکه در ۱۳ ساعت گذشته ۱۴ بسته غذایی، ۳۲ تخته پتو، ۳۰ بسته آب معدنی، ۶ عدد فانوس و و والور در بین حادثه‌دیدگان توزیع شده است، گفت: عملیات امدادرسانی جمعیت هلال احمر در مناطق مذکور ادامه دارد.

انتهای پیام/۵۱۱/




امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۴۰۰ نفر آسیب‌دیده از سیل در استان کرمان

منبع: تسنــیم
? امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۴۰۰ نفر آسیب‌دیده از سیل در استان کرمان