امدادرسانی به ۳۰۳ نفر در برف و باران استان کرمان

به گزارش فت فتو، مدیرعامل هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به ۳۰۳ نفر متاثر از سیل در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: تمامی نیرو‌های امدادی و عملیاتی این جمعیت در آماده باش هستند. رضا فلاح گفت: در پی وقوع بارندگی در نقاط مختلف استان امدادگران جمعیت هلال احمر استان کرمان […]


به گزارش فت فتو، مدیرعامل هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به ۳۰۳ نفر متاثر از سیل در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: تمامی نیرو‌های امدادی و عملیاتی این جمعیت در آماده باش هستند.


رضا فلاح گفت: در پی وقوع بارندگی در نقاط مختلف استان امدادگران جمعیت هلال احمر استان کرمان تاکنون با ارزیابی و امدادرسانی در ۱۹ شهر و روستا خدمات امدادی ارائه کردند و این امدادرسانی‌ها همچنان ادامه دارد.


وی افزود: ۳۵ نیروی امدادی جمعیت هلال احمر در ۹ گروه در شهرستان‌های کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، بافت و رفسنجان در حال امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از سیل هستند.


فلاح همچنین به آماده باش تیم امداد هوایی هلال احمر اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۱ بسته غذایی، ۳۶۱ کیلوگرم نایلون و ۶ تخته پتو در بین حادثه‌دیدگان توزیع شده و همچنین ۸ نفر حادثه دیده از شرایط جوی توسط جمعیت هلال احمر اسکان و ۲ خودرو رهاسازی شده است.


انتهای پیام/




امدادرسانی به ۳۰۳ نفر در برف و باران استان کرمان

منبع: ایـلنا
? امدادرسانی به ۳۰۳ نفر در برف و باران استان کرمان