امام جمعه کوهبنان: دفاع رئیس‌جمهور از مردم فلسطین، در برابر سکوت کشورهای عربی شجاعانه بود

امام جمعه کوهبنان گفت: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در حال زوال و نابودی است در حالی که برخی سران کشورهای اسلامی و عربی در جلسه عربستان سکوت اختیار کردند، اما رئیس‌جمهور ایران اسلامی با شجاعت و قاطعیت از مردم فلسطین دفاع جانانه کرد. به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی ظهر امروز […]


امام جمعه کوهبنان گفت: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در حال زوال و نابودی است در حالی که برخی سران کشورهای اسلامی و عربی در جلسه عربستان سکوت اختیار کردند، اما رئیس‌جمهور ایران اسلامی با شجاعت و قاطعیت از مردم فلسطین دفاع جانانه کرد.

به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کوهبنان با اشاره به اهمیت کشت محصولات کم آب‌بر اظهار داشت: زعفران به‌عنوان یکی از محصولاتی است که این روزها در شهرستان کوهبنان برداشت می‌شود، اما می‌طلبد کشاورزان به کشت محصولاتی که با اقلیم منطقه سازگاری دارند و نیاز به آب کمتری دارد روی بیاورند و از کشاورزی سنتی فاصله بگیرند.

وی بیان کرد: در آستانه ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار قرار داریم این روز را به پرستاران دلسوز و زحمت‌کش تبریک می‌گوییم؛ کسانی که زحمات زیادی را دلسوزانه انجام می‌دهند که ممکن است نزدیکان انسان انجام ندهند.

امام‌ جمعه کوهبنان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مظلومانه مردم فلسطین بیان داشت: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در حال زوال و نابودی است در حالی که برخی سران کشورهای اسلامی و عربی در جلسه عربستان سکوت اختیار کردند، اما رئیس‌جمهور ایران اسلامی با شجاعت و قاطعیت از مردم فلسطین دفاع جانانه کرد.

امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همواره در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده‌اند و فردا هم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به میدان خواهند آمد و مردم کوهبنان هم رأس ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه مقابل بیمارستان افضل‌الدین کوهبنان حضور خواهند یافت و راهپیمایی ضدصهیونیستی خود را برگزار می‌کنند.

وی متذکر شد: نیروهای مقاومت که تربیت شده مکتب سردار دلها هستند تا آخرین قطره خون خود برای آزادی قدس شریف می جنگند.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب





امام جمعه کوهبنان: دفاع رئیس‌جمهور از مردم فلسطین، در برابر سکوت کشورهای عربی شجاعانه بود

منبع: فــارس
? امام جمعه کوهبنان: دفاع رئیس‌جمهور از مردم فلسطین، در برابر سکوت کشورهای عربی شجاعانه بود