امام جمعه کرمان: مسلمان و غیرمسلمان برای شهید‌ سلیمانی تفاوتی نداشت

امام جمعه کرمان، گفت: برای شهید‌ سلیمانی مسلمان و غیرمسلمان تفاوتی نداشت و حتی اگر فردی مسلمان نبود، شهید سلیمانی از باب انسان بودن آن فرد، دلسوز او بود. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در آیین تقریب، روحانیت و مقاومت از ویژه برنامه‌های سومین سالگرد […]

امام جمعه کرمان، گفت: برای شهید‌ سلیمانی مسلمان و غیرمسلمان تفاوتی نداشت و حتی اگر فردی مسلمان نبود، شهید سلیمانی از باب انسان بودن آن فرد، دلسوز او بود.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در آیین تقریب، روحانیت و مقاومت از ویژه برنامه‌های سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، تعدادی از نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، شخصیت‌ها و سران طوایف و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهید سلیمانی به مردم توجه زیادی داشت و آنها را عمیق می‌شناخت.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی برای مردم دلسوزی می‌کرد و این یکی از صفات بارز این شهید بزرگوار بود، افزود: شهید سلیمانی مردمی بود و این ویژگی شهید سلیمانی باعث شد که حاج قاسم، سردار دل‌ها شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه برای شهید‌ سلیمانی مسلمان و غیرمسلمان تفاوتی نداشت، ادامه داد: حتی اگر فردی مسلمان نبود، شهید سلیمانی از باب انسان بودن آن فرد دلسوز او بود.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی به مردم باور داشت و معتقد بود هر حرکتی برای موفقیت باید مردمی باشد، گفت: حاج قاسم برای مردم و اسلام جان خود را فدا کرد و امیدوارم بتوانیم امت واحده مورد نظر نبی مکرم اسلام (ص) را رقم بزنیم.

انتهای پیام/۵۱۱/




امام جمعه کرمان: مسلمان و غیرمسلمان برای شهید‌ سلیمانی تفاوتی نداشت

منبع: تسنــیم
? امام جمعه کرمان: مسلمان و غیرمسلمان برای شهید‌ سلیمانی تفاوتی نداشت