امام جمعه کرمان: مسئولان در خدمت به مردم چیزی کم نگذارند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: مردم ما ثابت کردند پای انقلاب و خون شهدا ایستاده‌اند و مسئولان قدر این مردم را بیشتر بدانند و در خدمت به آنها چیزی کم نگذارند. – اخبار استانها – حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، ۲۲ بهمن و […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: مردم ما ثابت کردند پای انقلاب و خون شهدا ایستاده‌اند و مسئولان قدر این مردم را بیشتر بدانند و در خدمت به آنها چیزی کم نگذارند.

– اخبار استانها –

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران چهل و چهارمین سالگرد خود را پشت سر گذاشت و مردم فهیم و بصیر ایران بار دیگر از یک آزمون بزرگ الهی مردم سرافراز بیرون آمدند.

وی با اشاره به حضور باشکوه و حماسی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن روز گذشته، گفت: جا دارد برای خلق این حماسه بزرگ، از فهم و بصیرت، وظیفه‌شناسی مردم، تبعیت آنها از رهبری نظام، حمایت آنها از جمهوری اسلامی و قدردانی آنها از خون شهدا تقدیر و تشکر کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه خروش مردم ایرن در روز ۲۲ بهمن در سراسر کشور، قابل تحسین و تقدیر است، ادامه داد: مردم استان کرمان، ملک شهید سلیمانی نیز مثل همیشه و در همه دوران پس از انقلاب روز گذشته در دفاع از انقلاب و شهدا چیزی کم نگذاشتند و جانانه خروشیدند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته مردم دیار شهید سلیمانی چه در مرکز استان و چه در شهرستان‌ها و روستاها و در همه مراکزی که راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار شد با فهم بالا، حضور حداکثری خود را به نمایش گذاشتند، بیان کرد: برای اولین بار راهپیمایی روز گذشته شهر کرمان به دلیل حجم بالای جمعیت یک ربع زودتر آغاز شد.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه بار دیگر امت اسلام و مردم فهیم ایران به ویژه مردم کرمان دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید کرده و تنفر خود را از دشمنان انقلاب و نظام، آشوبگران و اغتشاشگران در صحنه عمل به نمایش گذاشتند، گفت: مردم ما ثابت کردند همچنان بر عهد خود وفادار هستند و پای انقلاب و خون شهدا ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم خوب و ارزشمند ما همواره پای انقلاب و آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند، بیان کرد: شان مردم این است که دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی در خدمات دادن به آنها چیزی کم نگذارد و مسئولان باید قدر مردم را بیشتر بدانند.

انتهای پیام/۵۱۱/




امام جمعه کرمان: مسئولان در خدمت به مردم چیزی کم نگذارند

منبع: تسنــیم
? امام جمعه کرمان: مسئولان در خدمت به مردم چیزی کم نگذارند