امام جمعه کرمان: عملکرد صادقانه، معیار سنجش موفقیت مدیران است

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه ملاک و معیار سنجش موفقیت در دوران مسئولیت در عملکرد صادقانه است گفت: دستگاه قضایی یکی از حساس‌ترین و مهمترین دستگاه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نگاه مظلومان برای احقاق حق خود به این نهاد دوخته […]

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه ملاک و معیار سنجش موفقیت در دوران مسئولیت در عملکرد صادقانه است گفت: دستگاه قضایی یکی از حساس‌ترین و مهمترین دستگاه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نگاه مظلومان برای احقاق حق خود به این نهاد دوخته شده است.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دادگستری کل استان کرمان افزود: در نگاه دین موضوع مهم این است فردی که مسئولیت ها را بر عهده می گیرد، در اخذ مسئولیت صادق و خروج از آن نیز صادقانه باشد.

وی از اقدامات یدالله موحد در سمت ریاست کل دادگستری استان کرمان تقدیر کرد و اظهار داشت: صداقت، دیانت و عدالت محوری، دانش قضایی بالا، تجربه چند دهه کار در دستگاه قضایی، شناخت عمیق از نگاه مردم و حساسیت های این استان، منطقی و اهل تعامل بودن با مجموعه های مختلف از مهمترین ویژگی های وی در دوران ریاست بر دادگستری کل استان کرمان بود.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: دادگستری کل استان کرمان در کارنامه خود موفقیت های بسیار زیادی دارد زیرا افرادی که در این دستگاه مسئولیت داشته اند، مسئولیت های ملی بالایی را بر عهده گرفته اند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تاکیدکرد: یدالله موحد مسئولیت را با افتخار تحویل برادری دیگر می دهند که نگاه مومنانه و صادقانه و رعایت جهات تقوا از مهمترین ویژگی های ایشان به شمار می رود.

وی عنوان کرد: تجربه بالا و دانش قضایی از دیگر ویژگی های رییس کل جدید دادگستری استان کرمان است زیرا ایشان در استان های مختلف کشور مسئولیت های مهمی را بر عهده داشته اند.

رییس قوه قضاییه بیست و پنجم اردیبشهت سال جاری طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی را به سمت ریاست کل دادگستری استان کرمان منصوب کرد.

پیش از این یدالله موحد ریاست دادگستری کل استان کرمان را بر عهده داشته است.




امام جمعه کرمان: عملکرد صادقانه، معیار سنجش موفقیت مدیران است

منبع: ایرنـا
? امام جمعه کرمان: عملکرد صادقانه، معیار سنجش موفقیت مدیران است