امام جمعه: کرمان ظرفیت ‌های بزرگی برای تحقق شعار سال دارد

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان “تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین” گفت: این استان ظرفیت‌ های بزرگی به منظور تحقق شعار سال دارد و باید در راستای تحقق این مهم پیشتاز باشد. به گزارش فت […]

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان “تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین” گفت: این استان ظرفیت‌ های بزرگی به منظور تحقق شعار سال دارد و باید در راستای تحقق این مهم پیشتاز باشد.

به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز چهارشنبه در دیدار نوروزی علی زینی‌ وند استاندار کرمان با وی افزود: این استان با پیشرفت نامتوازن روبرو است که این مشکل باید طی سال جاری برطرف شود.

وی تاکید کرد: در صورتی که استان کرمان بخواهد در شرایط فعلی کشور موفق شود باید از ظرفیت ‌های موجود استفاده کند و هیچ نگاهی به حاشیه سازی ‌ها نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: زیرساخت‌های فرهنگی این استان کرمان باید ارتقا یابد.

وی سال ۱۴۰۱ را سالی پرافتخاری برای نظام مقدس اسلامی آرزو و تصریح کرد: گذر زمان تجربیاتی را در اختیار ما قرار می دهد که می توان از این تجربیات بهره برد.

نمایند ولی فقیه در استان کرمان به فرصت های طلایی سال جاری اشاره کرد و گفت: راهبردهای مطرح شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله این فرصت ها است.

وی اظهار داشت: تولید ملی، اشتغالزایی و توجه به علم و دانش سه راهبرد طلایی مطرح شده در نامگذاری سال است که باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی از دولت سیزدهم نیز به عنوان فرصت طلایی دیگر نام برد و افزود: دولت برای رفع مشکلات کشور عزم جدی دارد.

وی به وجود مرقد مطهر سپهبد شهید سلیمانی در کرمان به عنوان فرصت طلایی اشاره کرد و گفت: تحقق مکتب شهید سلیمانی باید به معنای واقعی در کرمان اجرا شود.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه لازمه توسعه اتحاد، وحدت و همدلی است گفت: در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را برای دشمنی علیه نظام اسلامی به‌کار گرفته باید وحدت و همدلی بیشتر باشد.

کرمان در حال یک جهش بزرگ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه استان کرمان در حال یک جهش بزرگ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است گفت: این استان در بخش های مختلف از جمله ورزش داشته‌هایی بیشتر از سایر استان های کشور دارد.

شهباز حسن پور با تاکید بر اینکه بیش از ۷۰ درصد سرمایه کرمان از استان خارج می‌شود که باید تلاش کرد تا این سرمایه را در استان مورد استفاده قرار گیرد تصریح کرد: کرمان از آرامش نسبی خوبی برخوردار است و به قول وزیر کشور با همه اختلافاتی که وجود دارد وحدت در این استان حاکم است.

وی تصریح کرد: صنایع مهمی در استان کرمان وجود دارد که می ‌توانند اشتغال زایی خوبی در بخش مشاغل خرد و خانگی ایجاد کند.




امام جمعه: کرمان ظرفیت ‌های بزرگی برای تحقق شعار سال دارد

منبع: ایرنـا
? امام جمعه: کرمان ظرفیت ‌های بزرگی برای تحقق شعار سال دارد