امام جمعه کرمان: شهید سلیمانی انقلاب اسلامی ایران به بسیاری از نقاط جهان صادر کرد

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: شهید سلیمانی محصول انقلاب اسلامی است و باعث شد انقلاب اسلامی ایران به بسیاری از نقاط جهان صادر شود. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر استان کرمان با تسلیت ایام […]

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: شهید سلیمانی محصول انقلاب اسلامی است و باعث شد انقلاب اسلامی ایران به بسیاری از نقاط جهان صادر شود.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر استان کرمان با تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار داشت: دهه فجر یک فرصت عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی است که با سه محور باید برگزار شود.

وی با تجلیل و تقدیر از کسانی که عمر خود را با شکنجه‌ها و زندان گذراندند تا انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و این موضوع بسیار اهمیت دارد گفت: همت و اراده مردم بود که حادثه‌ای را به نام انقلاب اسلامی خلق کرد که نمونه آن در تاریخ وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه این همت و اراده باید در برگزاری ایام الله دهه فجر نیز توجه شده و از این ظرفیت استفاده شود افزود: وجه بیرونی پیروزی انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد و دشمن از صدور انقلاب اسلامی در سطوح مختلف می‌ترسد.

وی با اشاره به اینکه شهید قاسم سلیمانی محصول انقلاب اسلامی است و باعث شد انقلاب اسلامی ایران در بسیاری از نقاط مختلف جهان دیده و صادر شود ادامه داد: دشمن به دنبال انقلاب هراسی و ایران هراسی در دنیا است و باید آرمان‌های انقلاب اسلامی به شایستگی در دنیا معرفی شود.

“بصیرت و روشنگری” نظام را در برابر فتنه‌ها و آشوب‌های دشمنان بیمه می‌کند
۶ رویداد ورزشی ملی و بین‌المللی در ایام دهه فجر در استان کرمان برگزار می‌شود
امام جمعه کرمان: شهید سلیمانی در عملیاتی کردن مکتب اسلام مرز و جغرافیا نمی‌شناخت

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید با کیفیت برگزار شده و در این برنامه‌ها اهداف انقلاب اسلامی تبیین شود گفت: تبیین و روشنگری است که نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره به‌دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی بوده است افزود: شهادت شهید سلیمانی و آن تشییع باشکوه نشان داد که انقلاب اسلامی زنده بوده و روز به روز در دنیا در حال گسترش است.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




امام جمعه کرمان: شهید سلیمانی انقلاب اسلامی ایران به بسیاری از نقاط جهان صادر کرد

منبع:تسنــیم
? امام جمعه کرمان: شهید سلیمانی انقلاب اسلامی ایران به بسیاری از نقاط جهان صادر کرد