امام جمعه کرمان: شهدا قوی‌ترین جریانات سازنده و ارزشی تاریخ را رقم زدند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه در نظم نوین جهانی نگاه شهید و شهادت نقش بازی می‌کند و جریان شهید و شهادت در ایران متوقف نشده است، گفت: شهدا در همین بستر توانستند یکی از قوی‌ترین جریانات سازنده و ارزشی تاریخ را رقم بزنند. به گزارش فت فتو از شهرستان […]


نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه در نظم نوین جهانی نگاه شهید و شهادت نقش بازی می‌کند و جریان شهید و شهادت در ایران متوقف نشده است، گفت: شهدا در همین بستر توانستند یکی از قوی‌ترین جریانات سازنده و ارزشی تاریخ را رقم بزنند.

به گزارش فت فتو از شهرستان بافت، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام‌جمعه کرمان امروز در یادواره شهدای شهر بزنجان از توابع شهرستان بافت با گرامیداشت یاد شهدا و تسلیت ایام فاطمیه(س)، اظهار داشت : فاطمه(س)،  در همه هدف‌ها و فعالیت‌های اجتماعی و عبادی شخصیت ممتاز و صادقی بود که سند این صداقت شهادت است.

 امام جمعه کرمان عنوان کرد: اولین‌بار اسم شهید، کسی که در راه خدا جان خود را فدا می‌کند به‌وسیله پیامبر اسلام گفته شد و یکی از افتخارات دین اسلام بحث شهید و شهادت است. فکر نکنید کسی که در راه خدا کشته‌ شده‌ است، مرده‌ است، بلکه روح شهید به مجردی که شهادت برایش اتفاق می‌افتد، در یک جسم مثالی تا قیامت منتقل می‌شود و بر خیلی از رفتارهای ما ناظر است.

علیدادی‌سلیمانی ادامه داد: فکر، مکتب، نگاه و نام شهید برای همیشه زنده است و هرچه جلوتر می‌رویم قلب‌ها و دل‌ها بیشتر در تصرف شهید و شهادت درمی‌آید و آدم‌های بیشتری به شهید و شهادت گرایش پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه در نظم نوین جهانی نگاه شهید و شهادت نقش بازی می‌کند و جریان شهید و شهادت در ایران متوقف نشده است و به کشورهای اسلامی کشیده شده است، تصریح کرد: شهدا در همین بستر توانستند یکی از قوی‌ترین جریانات سازنده و ارزشی تاریخ را رقم بزنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: جریان شهادت همیشه زنده است و همه ترس دشمن از جریان شهادت است و جریانی که امروز می‌تواند دنیا را تحت تأثیر خودش قرار بدهد جریانی است که سردمدارش شهید و شهادتی است که متصل به اهل‌بیت(ع) عصمت و طهارت باشد و جهان استکبار این را برای خودش خطر می‌داند این جریان ناب دینی است که می‌تواند رهبری کند، دنیا را و قلب‌ها را به سمت خودش جذب کند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





امام جمعه کرمان: شهدا قوی‌ترین جریانات سازنده و ارزشی تاریخ را رقم زدند

منبع: فــارس
? امام جمعه کرمان: شهدا قوی‌ترین جریانات سازنده و ارزشی تاریخ را رقم زدند