امام جمعه کرمان: دسترسی به مکتب سردار سلیمانی جوانمردی نیاز دارد

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: مکتب شهید سلیمانی انسان ساز، پر از نور، صداقت و دیانت است که دسترسی به آن ممکن است اما رسیدن به آن ایثارها، گذشت‌ها، شجاعت، جوانمردی و پا گذاشتن بر روی هوا و هوس می‌خواهد. به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام حسن علیدادی […]

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: مکتب شهید سلیمانی انسان ساز، پر از نور، صداقت و دیانت است که دسترسی به آن ممکن است اما رسیدن به آن ایثارها، گذشت‌ها، شجاعت، جوانمردی و پا گذاشتن بر روی هوا و هوس می‌خواهد.

به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز دوشنبه در نشست مشترک ستاد مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان افزود: مکتب شهید سلیمانی از چشمه زلال و شفاف  ائمه معصومین الهام گرفته است لذا رسالت ما در این دوران ترویج مکتبی است که بخش قابل توجهی از مشخصات و مختصات آن را با هنر و ابزاری که دراختیار ماست بتوانیم به نسل بعد از خودمان انتقال دهیم.

وی تصریح کرد: باید این بخش سرنوشت ساز تاریخ و تاثیر در نسل های آینده را به بهترین‌ نحو ممکن انجام دهیم هر چند مردم این زمان شهید سلیمانی را بهتر از خود ما شناخته و دیده اند، اما بخش هایی از این مکتب را برای نسل های بعد تبیین کنیم.

امام‌ جمعه کرمان افزود: تاریخ شخصیت هایی را به خود دیده و ظهور و بروز کردند که این شخصیت ها هم در سرنوشت آدمی تاثیرگذار هستند و در زمان خودشان تاریخ را رقم زده اند و در زمان های دور و با فاصله از خودشان اثرگذار هستند.
وی تصریح کرد: بخشی از شخصیت های تاریخی برجسته و تاریخ ساز هستند ولی در بین این شخصیت های بزرگ‌، نورانی و سرنوشت ساز، برخی علاوه بر اینکه شخصیت ویژه ای دارند، مکتب ساز هم هستند و از خودشان مکتب ارائه داده اند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: در مکتب اهل بیت و پیامبر، علما و مجاهدان خود صاحب مکتب شده اند، تاریخ کهن کرمان افتخار پیدا کرد شخصیتی را پرورش داد که این شخصیت فراملی و جهانی شد و با نص صریح مقام معظم رهبری شهید سلیمانی صاحب مکتب شد.

دختر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نیز در این نشست گفت: سلام بنیاد شهید سلیمانی و خانواده ایشان را به مردم استان کرمان برسانید که ما هرچه داریم از دعای خیر و نگاه عاشقانه به مکتب شهید  سلیمانی است.

زینب سلیمانی افزود: امیدواریم شرمنده خون شهدا نباشیم و در مقابل  امتم و شهدا روسفید باشیم.

این نشست با حضور استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله کرمان و رئیس ستاد مکتب حاج قاسم در تهران برگزار شد.




امام جمعه کرمان: دسترسی به مکتب سردار سلیمانی جوانمردی نیاز دارد

منبع:ایرنـا
? امام جمعه کرمان: دسترسی به مکتب سردار سلیمانی جوانمردی نیاز دارد