امام جمعه کرمان: بسیج نشان داد که فدایی مردم است

کرمان- فت فتو- نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه بسیج عمل‌گراست و شعارگرا نیست، تاکید کرد: بسیج اگر می گوید خادم مردم هستم بارها به اثبات رسانده و اگر می گوید فدایی مردم است، جان خود را می گذارد که نمونه آن در حوادث اخیر قابل مشاهده است. به گزارش […]

کرمان- فت فتو- نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه بسیج عمل‌گراست و شعارگرا نیست، تاکید کرد: بسیج اگر می گوید خادم مردم هستم بارها به اثبات رسانده و اگر می گوید فدایی مردم است، جان خود را می گذارد که نمونه آن در حوادث اخیر قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار فت فتو، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان در مصلای امام علی(ع) این شهر سالروز تاسیس بسیج مستضعفین را گرامی داشت و گفت: بسیج بصیرت قوی دارد، جریان شناس، دشمن شناس و زمان شناس قوی است.

وی افزود: بسیج که ریشه های آن در توده های مردم است، فتنه شناس قوی است‌.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: بسیج مراقب است فتنه ها در کشور به جریان تبدیل نشود زیرا فتنه باید زود خاموش شود.
وی گفت: قطب و مدار فتنه چند وقت قبل، خیلی زود مشخص شد؛ آمریکا و کشورهایی که حامی استکبار هستند رسما اعلام کردند و این موارد در اسناد تاریخ باقی خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه هدف بسیج تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام است گفت: بسیج امروز افتخار کشور ماست و برای نسل های آینده تاسیس آن افتخار بزرگی است.
وی با اشاره به مکتب محوری بسیج افزود: بسیج دین را خوب می شناسد، تفکر بسیجی تفکر در خدمت دیانت است و قلب آن برای مکتب و دین می تپد و در این مسیر دچار سهو و خطا نمی شود.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: بسیج تابع اجرایی شدن احکام اسلامی در همه رده هاست و خودش نیز در خط مقدم، احکام اسلام را پیاده می کند.
امام جمعه کرمان ضمن بیان اینکه مردم محوری را از دیگر شاخصه های بسیج دانست گفت: بسیج از توده های مختلف مردم شکل گرفته است و مردم زمانی بخواهند قدرت خود را نشان دهند، در قالب بسیج این اقدام را انجام می دهند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی همچنین با بیان اینکه بسیج حلقه وصل مردم و نیروهای مسلح است ادامه داد: بسیج مطیع رهبری و اطاعت از امام جامعه از ویژگی های بارز بسیج است.
وی با اشاره به اینکه بسیج حب و بغض خود را با کلام ولایت تنظیم می کند و با هر حزب و گروهی به اندازه ای همکاری دارد که در مسیر ولایت باشد، اظهارداشت: بسیج مراقب و مواظب است تا فرامین رهبری جامعه کامل پیاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: بسیج فتنه شناس است و در اوج اخلاص با خداوند است که جنس آن همان جنس لشکر عاشورا، لشکر بدر و همان لشکر در اطراف نبی مکرم اسلام (ص) است.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در ادامه سخنان خود روز پرستار را نیز گرامی داشت و ادامه داد: این روز را همه کادر درمان بویژه افرادی که در دوران سخت کرونا در کنار مردم ایستادند و بعضی از آنان جان خود را از دست دادند تا مردم خود را کمک کنند، تبریک می گوییم.
وی روز نیروی دریایی ارتش را نیز گرامی داشت و تاکید کرد: ارتش در اوج اقتدار است و در کارنامه خود حرکت های ارزشی فراوانی دارد.

امام جمعه کرمان همچنین سالروز شهادت مدرس و روز مجلس را نیز گرامی داشت و افزود: شهید مدرس در مبارزه با استکبار و استعمار، در بصیرت و آگاهی و در مقاومت و شجاعت چهره کم نظیری بود و نمایندگان باید مدرس وار مراقب هواها و هوس ها باشند و برای خدا حرف بزنند، برای خدا تلاش کنند و امروز مجلس انقلابی در همه حوزه ها مانند شهید مدرس انقلابی عمل می کند.




امام جمعه کرمان: بسیج نشان داد که فدایی مردم است

منبع: ایرنـا
? امام جمعه کرمان: بسیج نشان داد که فدایی مردم است