امام جمعه ریگان: شخصیت امام خمینی (ره) به جامعه جهانی معرفی شود

کرمان – فت فتو – امام جمعه ریگان با اشاره به سیره عملی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران گفت: شخصیت امام خمینی (ره) را باید به جامعه جهانی معرفی کرد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های نماز جمعه امروز ریگان با اشاره به سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام […]

کرمان – فت فتو – امام جمعه ریگان با اشاره به سیره عملی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران گفت: شخصیت امام خمینی (ره) را باید به جامعه جهانی معرفی کرد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های نماز جمعه امروز ریگان با اشاره به سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) بیان داشت: سالروز ارتحال امام خمینی یادآور خاطرات تلخ و تاسف برانگیز زندگی ماست. 

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) هم فقیه، عادل و فیلسوف اندیشمندو بزرگ اسلام و.‌.. است بیان داشت:  تصویر دقیق و شفافی از ایشان شکل می گیرد که با این شخصیت جامع قابل ارائه است. 

امام جمعه ریگان تصریح کرد: شخصیت امام را باید به جامعه جهان معرفی کرد.

حجت الاسلام رضازاده با اشاره به اینکه یک بعدی تصور کردن امام را صحیح تبیین نمی کند بیان داشت: ایشان اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی را تبیین نمودند.

وی به تبیین و ابعاد مختلف شخصیتی امام اشاره و تصریح کرد: اتکال به کمک الهی و اعتقاد به صدق وعده الهی ،اعتقاد به اراده و نیروی مردم، حمایت از محرومان ،اعتقاد به استقلال کشور، تاکید به اصل وحدت ،اصرار بر سازندگی کشور می توان اشاره کرد.

امام جمعه ریگان بیان داشت: امام خمینی (ره) در صف اول استکبارستیزی بود وهم اکنون مقام معظم رهبری پرچم دار مبارزه با استکبار است. 

حجت الاسلام رضازاده افزود: فلسفه انقلابی گری ایران اسلامی این است که روی پای خود ایستاده است.

وی بیان داشت: ما تربیت شدگان مکتب حاج قاسم، نمی گذاریم بنده آمریکا شویم. 

امام جمعه ریگان با اشاره به تکیه بر نیروی داخلی و روی پای خود ایستادن افزود جراحی اقتصادی دولت و گوش به فرمان رهبری بودن کمک به کار دولت انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها در جهاد تبیین مشارکت کنند تصریح کرد: عده ای از رسانه ها به دنبال زیر سوال بردن نظام اسلامی هستند.

وی بیان داشت: عملکرد ضعیف یک مهندس، ساختمان متروپل را پایین ریخت و این واقعه چه ربطی به نظام الهی و ولایت فقیه دارد.

امام جمعه ریگان گفت نشخوار رسانه های غربی و حرف منافقین نباید در رسانه ها پخش شود.

حجت الاسلام رضازاده به امنیت شهرستان ریگان اشاره و تصریح کرد: ما قدردان نیروهای امنیتی هستیم و ما و مردم در قبال امنیت وظیفه داریم.

وی بیان داشت: مسولین ذیربط در مورد قاچاق اسلحه غیر مجاز وخرید وفروش آن تدابیر لازم را انجام دهند. 

امام جمعه ریگان به سفر استاندار کرمان به ریگان اشاره کرد و گفت: سفر میدانی استاندار از ریگان و مشاهده مشکلات این شهرستان قابل تقدیر است.

حجت الاسلام رضازاده به مشکلات شهرستان ریگان از جمله تسریع در پروژه‌های نیمه تمام ساختمانهای حوزه های علمیه برادران و خواهران ریگان،مجتمع فرهنگی هنری شهرستان که بعد از هشت سال بلاتکلیفی ومشکل آب آشامیدنی روستاهای ریگان اشاره کرد وخواستار مرتفع شدن آنها شد.

وی به حضور خادمین امام مهربانی ها به شهرستان ریگان نیز اشاره کرد و بیان داشت: حضور خادمیاران امام رضا (ع) و پرچم متبرک گنبد شاهد منشأ خیر و برکاتی در این شهرستان خواهد بود.




امام جمعه ریگان: شخصیت امام خمینی (ره) به جامعه جهانی معرفی شود

منبع: ایرنـا
? امام جمعه ریگان: شخصیت امام خمینی (ره) به جامعه جهانی معرفی شود