امام جمعه ریگان: خسارت گرما به نخلستان‌های شرق کرمان جبران شود

امام جمعه ریگان گفت: گرمای شدید امسال در شهرستان ریگان موجب ریزش محصول و خسارت به نخلداران ریگانی شده است در حالی که شهرستان ریگان اقتصاد آن بر پایه خرماست و از مسؤولان درخواست داریم ضمن حمایت از کشاورزان این منطقه، نسبت به قیمت‌گذاری مناسب خرما اقدام کنند. به گزارش نذیر کرمان از ریگان، حجت‌الاسلام […]


امام جمعه ریگان گفت: گرمای شدید امسال در شهرستان ریگان موجب ریزش محصول و خسارت به نخلداران ریگانی شده است در حالی که شهرستان ریگان اقتصاد آن بر پایه خرماست و از مسؤولان درخواست داریم ضمن حمایت از کشاورزان این منطقه، نسبت به قیمت‌گذاری مناسب خرما اقدام کنند.

به گزارش نذیر کرمان از ریگان، حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع) بیان داشت: پیام‌های عاشورا فقط مختص مسلمانان نیست، بلکه برای همه بشریت است.

وی دلیل آتش‌زدن و هتک حرمت قرآن کریم را اشاعه فرهنگ ناب قرآنی در جهان دانست که ریشه این جنایت به رژیم صهیونیستی برمی‌گردد.

امام جمعه ریگان تصریح کرد مجالس پرشور حسینی امسال در شهرستان ریگان نشان از بصیرت و معرفت حسینی و محبت اهل‌بیت(ع) در دل جوانان عزیز دارد و اراده خداوند به این امر تعلق گرفته که عزاداری سیدالشهداء فراموش نشود.

 وی خاطرنشان کرد: گرمای شدید امسال در شهرستان ریگان موجب ریزش محصول و خسارت به نخلداران ریگانی شده است در حالی که شهرستان ریگان اقتصاد آن بر پایه خرماست و از مسؤولان درخواست داریم ضمن حمایت از کشاورزان این منطقه، نسبت به قیمت‌گذاری مناسب خرما اقدام کنند.

 رضازاده افزود: نخل‌داری که یکسال منتظر به بار نشستن محصول و کسب درآمد از آن است، می‌طلبد که نسبت به جبران خسارت آنان از صندوق بیمه محصولات کشاورزی اقدام شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۴/ب





امام جمعه ریگان: خسارت گرما به نخلستان‌های شرق کرمان جبران شود

منبع: فــارس
? امام جمعه ریگان: خسارت گرما به نخلستان‌های شرق کرمان جبران شود