امام جمعه رفسنجان: عمل به وصیت شهیدسلیمانی را سرلوحه قرار دهیم

کرمان– فت فتو– امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه عمل به وصیت‌نامه شهید سردار سلیمانی را همه باید سرلوحه زندگی قرار دهیم گفت: در وصیت وی آمده عاقبت به خیری در این است که قلبا نسبت به امام مسلمین ارادت داشته باشیم و تسلیم دلی نسبت به ولی فقیه مهم است. به گزارش فت فتو […]

کرمانفت فتو– امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه عمل به وصیت‌نامه شهید سردار سلیمانی را همه باید سرلوحه زندگی قرار دهیم گفت: در وصیت وی آمده عاقبت به خیری در این است که قلبا نسبت به امام مسلمین ارادت داشته باشیم و تسلیم دلی نسبت به ولی فقیه مهم است.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه رفسنجان از همه مردم برای شرکت گسترده در مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم تشکر کرد و وی را اهل صدق و صفا، ملّی ترین، متدین ترین و امّتی ترین فرد در عصر حاضر خواند.

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات برجامی در وین گفت: اقتدار عمیق میدان نظامی و سیاسی ایران را دشمن نظاره می کند و این ابعاد در کسب موفقیت دور جدید مذاکرات برجام که در حال برگزاری است اثر دارد.

عسکری افزود: در مذاکرات برجام غربی ها متوجه شدند که باید از زیاده خواهی ها دست بردارند.

وی همچنین با اشاره به ۱۸ دی روز رفسنجان که در تقویم این شهرستان ثبت شده افزود: اعضای کمیسیون فرهنگی به همین منظور به رفسنجان سفر خواهند کرد.




امام جمعه رفسنجان: عمل به وصیت شهیدسلیمانی را سرلوحه قرار دهیم

منبع: ایرنـا
? امام جمعه رفسنجان: عمل به وصیت شهیدسلیمانی را سرلوحه قرار دهیم