امام جمعه جیرفت: رفع مشکل قطع برق شهرستان کاری جهادی بود

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت به مشکل فنی پست برق «سرجاز» که سبب قطعی برق طی چندروز اخیر در این شهرستان شده بود اشاره کرد و گفت: رفع این مشکل کاری جهادی بود زیرا حل آن طبق پیش بینی کارشناسان چند روز طول می کشید اما در کمترین زمان برطرف شد. به […]

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت به مشکل فنی پست برق «سرجاز» که سبب قطعی برق طی چندروز اخیر در این شهرستان شده بود اشاره کرد و گفت: رفع این مشکل کاری جهادی بود زیرا حل آن طبق پیش بینی کارشناسان چند روز طول می کشید اما در کمترین زمان برطرف شد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های این هفته نماز جمعه جیرفت از همکاری مردم و مسئولان بویژه اداره برق تشکر و بر رعایت صرفه جویی در مصرف برق تاکید کرد.

قطع برق طی هفته گذشته، چندروزی شهرستان جیرفت را درگیر کرده بود که با تاکید استاندار کرمان و همکاری نهادهای متولی، ترانس برق مربوط به پست فوق توزیع در زمانی کوتاهتر از روند معمول در قالب محموله ترافیکی از شمال استان به جیرفت منتقل و مشکل حل شد.

وی به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: نمازجمعه فریضه بزرگ الهی است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی احیا شد.

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: امام جمعه اصولگرا یا اصلاح طلب نیست چراکه منصوب رهبری است لذا باید خط مشی و موضع گیری هایش در راستای منویات رهبر معظم انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه امام جمعه پدر معنوی جامعه است اظهار داشت: امام جمعه، امام جمعه همه اقشار مردم و احزاب به شمار می رود لذا همه باید برای نمازجمعه اهمیت قائل شوند.

حجت الاسلام تارم در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: این عملیات پیام های زیادی دارد که باید بیشتر در جامعه تبیین شود.

امام جمعه جیرفت در ادامه به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان نیز اشاره کرد و گفت: مردم جنوب کرمان نیز برای این سفر روزشماری می کنند و بی وقفه منتظر این سفر هستند.

وی از نماینده و دیگر مسئولان شهرستان جیرفت برای در نظر گرفتن مسایل فرهنگی و مذهبی در سفر رییس جمهور تشکر کرد و خواستار اختصاص بودجه برای ساخت خانه عالم و تکمیل مصلای این شهر در خلال این سفر شد.




امام جمعه جیرفت: رفع مشکل قطع برق شهرستان کاری جهادی بود

منبع: ایرنـا
? امام جمعه جیرفت: رفع مشکل قطع برق شهرستان کاری جهادی بود