امام جمعه جیرفت: دشمن با راه‌اندازی جنگ ترکیبی می‌خواهد ایران مقتدر را درگیر مسائل داخلی کند

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت گفت: دشمن با راه‌اندازی جنگ ترکیبی می‌خواهد در کوتاه مدت ملت شجاع و غیور ایران اسلامی را سردرگم و مستاصل و این کشور مقتدر را سرگرم مسائل داخلی کند. به گزارش خبرنگار فت فتو، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت افزود: […]

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت گفت: دشمن با راه‌اندازی جنگ ترکیبی می‌خواهد در کوتاه مدت ملت شجاع و غیور ایران اسلامی را سردرگم و مستاصل و این کشور مقتدر را سرگرم مسائل داخلی کند.

به گزارش خبرنگار فت فتو، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت افزود: فشار اقتصادی، درگیری های داخلی، اغتشاش، نبرد مجازی، جنگ سایبری و اطلاعاتی، حمایت از شورش های محلی و فشار از طریق دیپلماسی بخش هایی از جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران است.

وی تاکید کرد: آنها می خواهند ایران از آرمانهای خودش کوتاه بیاید و نظام وادار به تسلیم در مقابل خواسته های نامشروع آنها شود اما باید بدانند ملت غیور ایران اسلامی را نشناخته اند که گمان می کنند با عده ای اندک مزدور فریب خورده ، تجزیه طلب، سلطنت طلب و منافق می توانند ایران اسلامی را تسلیم کنند.

حجت الاسلام تارم یادآور شد: اوایل انقلاب با آن همه توطئه و ترور و آشوب نتوانستند نظام را از پای درآورند اما اکنون فکر می کنند در شرایطی که نظام ریشه دوانده و قویتر شده می توانند کاری از پیش ببرند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال سوریه سازی کشور هستند و باید قاطعانه مورد برخورد قرار گیرند اضافه کرد: امت ایران اسلامی با این حرکت های کور و جزئی در گوشه و کنار از پای در نخواهد آمد و اعمال آنها دامن خودشان و حامیان آنها را خواهد گرفت.

امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به برکت تفکر و عمل بسیجی، شکست ناپذیر است گفت: جهت حرکت ما مقابله با استکبار است و نباید سست و منحرف شود.

وی افزود: باید توجه خاص و ویژه به بسیج دانش آموزی و دانشجویی داشته باشیم، و تفکر بسیجی ترویج و گسترش داده و بیشتر از گذشته حمایت شود.

حجت الاسلام تارم با اشاره به اینکه تعدادی از سران فتنه ها و آشوب های امروز از افرادی هستند که آزادی جنسی را به شیوه غربی ترویج و تبلیغ می کنند اظهار داشت: غرب با نهایت فساد اخلاقی روبرو است و در منجلاب فساد و تباهی گیر کرده که ناچار است سایر ملل و کشورها را هم به این سو سوق دهد و در حال آلوده کردن جهان است.

وی با اشاره به اینکه دنیای غرب در حال معنویت زدایی است ادامه داد: برای آنها سنگین است که در گوشه ای از دنیا نظامی اسلامی بر پایه معنویت کار خود را با استقلال کامل پیش ببرد و این کمرشکن ترین مسئله برای غرب است.

حجت الاسلام تارم نحوه تعامل نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی را در رابطه با حوادث سیستان و بلوچستان تحسین کرد و افزود: شهید محسوب کردن مردمی که بیگناه در این حوادث کشته شده بودند و جانباز اعلام کردن آسیب دیدگان، آزادسازی کسانی که فریب خورده بودند، اعلام برادری بین عالمان و اندیشمندان شیعه و اهل سنت از مواردی بود که در این سفر رخ داد.




امام جمعه جیرفت: دشمن با راه‌اندازی جنگ ترکیبی می‌خواهد ایران مقتدر را درگیر مسائل داخلی کند

منبع: ایرنـا
? امام جمعه جیرفت: دشمن با راه‌اندازی جنگ ترکیبی می‌خواهد ایران مقتدر را درگیر مسائل داخلی کند