امام جمعه جیرفت: دستاوردهای دفاع مقدس به جوانان منعکس شود

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم بوده که باید دستاوردهای آن تشریح و نهادینه شود گفت: دستاوردهای دوران دفاع مقدس باید به جامعه، مدیران و بویژه جوانان منعکس شود. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام میثم تارم روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه […]

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم بوده که باید دستاوردهای آن تشریح و نهادینه شود گفت: دستاوردهای دوران دفاع مقدس باید به جامعه، مدیران و بویژه جوانان منعکس شود.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام میثم تارم روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه جنوب کرمان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: انعکاس دستاوردهای دفاع مقدس باید با جدیت پیگیری شود.

وی به فرمایشات سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: معظم له در این فرمایشات به دو نکته اشاره کردند باید مواظب باشیم تا واقعیت های دفاع مقدس تحریف نشود و تحقق این مهم با پیشگام بودن محققین و اصحاب رسانه ممکن می شود لذا اگر این مهم تحقق یابد، تحریف حقایق صورت نمی گیرد و یا کم رنگ می شود.

وی دومین نکته فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه دفاع مقدس را نقش بی بدیل امام خمینی (ره) در مدیریت جنگ برشمرد و گفت: معظم له فرمودند باید بر روی این موضوع تحقیق و بررسی انجام و ابعاد این موضوع مطرح  شود زیرا امام خمینی (ره) به عنوان یک مرجع دینی و نائب امام (عج) چگونه توانست با بینش الهی یک جنگ هشت ساله را در کنار سایر مشکلات ایجاد شده از طرف دشمن نجات دهند.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه یک بعد دفاع مقدس مباحث نظامی است، افزود: نقش مدیران جوان در پیروزی دفاع مقدس، درس های بسیار مهم مدیریتی دارد و این درس ها را امروز باید مدیران فراگرفته و بکار ببرند.

وی با بیان اینکه پشت جبهه ها نیز با ایثار و فداکاری خدمات ارزنده ای انجام شد تصریح کرد: خدمت رسانی و جمع آوری کمک های مردمی و همچنین کمک های مردم در تاریخ دوران دفاع مقدس بی نظیر است.

حجت الاسلام تارم دفاع مقدس را گنجینه و منبع بسیار غنی برای جوانان، اصحاب فکر و اندیشه و رسانه های دنیا دانست و بر اهمیت جایگاه دفاع مقدس تاکید کرد.

وی اظهار داشت: دانشجویان رشته نظامی ایران و دنیا می توانند با مطالعه هشت سال دفاع مقدس با شیوه های جنگی آشنا و دستاوردهایی کسب کنند.

امام جمعه جیرفت، به شرایط دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تعدادی از نونهالان و نوجوانان نامه هایی خطاب به رزمندگان اسلام نوشته و همراه با کمک های مردمی به جبهه ها ارسال می کردند که امروز باید این دلنوشته ها و نامه ها بازنوشت شده و در جامعه انعکاس داده شود.

وی بر نقش بی بدیل مطبوعات و رسانه های جنوب استان کرمان تاکید کرد و افزود: این ظرفیت رسانه ها همواره دلسوزانه در جبهه انقلاب و نظام تلاش می کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه جیرفت در بخش دیگری از سخنان خود به مطالبه رسانه ها در زمینه حواشی انتخاب شهردار جیرفت اشاره کرد و گفت: پیشرفت شهر راهی جز حفظ وحدت و یکپارچگی ندارد و قهر کردن و شرکت نداشتن در جلسات راهی عاقلانه و منطقی نیست.

وی افزود: بنده شخص خاصی را برای تصدی پست شهرداری جیرفت مد نظر ندارم و انتظار مردم انتخاب شهرداری با خصوصیت مرد میدان برای جیرفت است.

وی ادامه داد: امیدواریم با استقرار شهردار تمثال های شهدا ساماندهی شوند.

حجت الاسلام تارم از برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان طی هفته آینده خبر داد و گفت:  موضوع مهم آسیب های اجتماعی و فضای مجازی شهرستان در این نشست بررسی می شود.




امام جمعه جیرفت: دستاوردهای دفاع مقدس به جوانان منعکس شود

منبع:ایرنـا
? امام جمعه جیرفت: دستاوردهای دفاع مقدس به جوانان منعکس شود