امام جمعه جیرفت از انتصاب مدیران انقلابی توسط دولت تقدیر کرد

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت از انتصاب مدیران انقلابی تقدیر کرد و گفت: از دولت سیزدهم برای انتصاب مدیران انقلابی، جهادی و شجاع تشکر می کنیم. به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت افزود: مردم منتظر هستند هر چه سریعتر تغییرات لازم با انتصاب مدیران […]

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت از انتصاب مدیران انقلابی تقدیر کرد و گفت: از دولت سیزدهم برای انتصاب مدیران انقلابی، جهادی و شجاع تشکر می کنیم.

به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت افزود: مردم منتظر هستند هر چه سریعتر تغییرات لازم با انتصاب مدیران حامی انقلاب اسلامی ایران، امید مردم را تقویت و گره از مشکلات آنها گشوده شود.

وی به تاخیر در پرداخت حقوق بعضی از ادارات شهرستان جیرفت اشاره و تصریح کرد: برخی ادارت در پرداخت حقوق کارکنان شرکتی تاخیر داشته و این نیروها چندین ماه حقوقی دریافت نکرده اند.

وی افزود: مدیران موظف هستند در آستانه سال جدید با جدیت نسبت به احقاق حق کارگران و کارکنان شرکتی اقدام کنند.

خطیب جمعه جیرفت به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» اشاره کرد و گفت: این سخن تبیین گر جایگاه و نقش سپاه و بسیج بوده زیرا هرجا نیاز به حضور سپاهیان بود چه در دفاع مقدس و چه پس از آن در سیل و زلزله و مقابله با کرونا ایفای نقش موثر داشته است.

وی افزود: کارنامه سپاه و بسیج بویژه پس از دفاع مقدس بسیار درخشان است و در هیچ حوزه ای از کمک به مردم سر باز نزده است. 

وی ادامه داد: امروز صدها روستا به همت سپاه آبرسانی و شبکه های فرسوده تعویض می شود.

حجت الاسلام تارم به جنگ اوکراین و روسیه اشاره کرد و گفت: کلام رهبری حق بوده لذا ریشه این وقایع، آمریکا و فتنه گران غرب هستند.

وی افزود: آمریکا و فتنه گران غرب موجب ایجاد جنگ و خون ریزی هستند و نظام جمهوری اسلامی ایران در این جنگ سیاست روشن خود را بر اساس قرآن تبیین کرده و آن عدم حمایت از جنگ و حمایت از مذاکره برای حل مسالمت آمیز است.

وی تصریح کرد: عده ای که در برابر جنایات داعش در عراق و سوریه هیچگونه موضع گیری نداشته و به دنبال توجیه اقدامات آمریکا بودند امروز در پی محکوم کردن ایران در قبال جنگ اوکراین و روسیه هستند که دسیسه آنان با موضع نظام اسلامی بر باد رفته است.




امام جمعه جیرفت از انتصاب مدیران انقلابی توسط دولت تقدیر کرد

منبع: ایرنـا
? امام جمعه جیرفت از انتصاب مدیران انقلابی توسط دولت تقدیر کرد