الهویی: گل‌گهر ۳ فینال در پیش دارد

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان متعقد است تیمش سه فینال را تا پایان مسابقات لیگ برتر در پیش دارد. به گزارش نذیر کرمان، سعید الهویی درباره دیدار تیمش برابر آلومینیم اراک در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار کرد: دیدار این هفته برابر آلومینیوم اراک از چند جهت برای تیم ما حائز اهمیت است. ما سه […]

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان متعقد است تیمش سه فینال را تا پایان مسابقات لیگ برتر در پیش دارد.

به گزارش نذیر کرمان، سعید الهویی درباره دیدار تیمش برابر آلومینیم اراک در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار کرد: دیدار این هفته برابر آلومینیوم اراک از چند جهت برای تیم ما حائز اهمیت است. ما سه فینال تا پایان لیگ داریم تا بتوانیم به حداقل هدفی که لیاقت آن‌را داشتیم دست پیدا کنیم. یعنی سهمیه و رتبه چهارم. به همین دلیل سه فینال را در پیش‌رو داریم که اولین آن بازی با آلومینیم اراک است.

او افزود: تمرکز خوبی را در طول هفته داشتیم تا از اتفاقات بازی گذشته عبور کنیم و بتوانیم کیفیت بازی با پرسپولیس در نیمه دوم را با اشتباهات کم‌تر در برابر اراک داشته باشیم چون می‌دانیم آلومینیم ساختار دفاعی خوبی دارد و در ضدحملات خطرناک است. راهکارهای تاکیتیکی به خصوصی در کنار تمرکز ۱۰۰ درصدی بازیکنان نیاز است تا بتوانیم در برابر این مدل بازی و نقاط قوت این تیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش برای بازی آلومینیوم اراک گفت: مسیح زاهدی محروم است. برای بازی فردا متاسفانه رضا شکاری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند. 

الهویی گفت: امیدوارم کیفیت خوبی از خودمان نشان دهیم و واقعا در این روزهای سخت و مهم لیگ نیاز داریم که مردم شهر سیرجان و هوادارن گل‌گهر در این بازی‌ها کنار ما باشند تا با همدیگر بتوانیم این سه فینال را سربلند و با موفقیت و کیفیت خوب پشت سر بگذاریم. چشم‌انتظار هواداران در استادیوم هستیم.

انتهای پیام




الهویی: گل‌گهر ۳ فینال در پیش دارد

منبع: ایـسنا
? الهویی: گل‌گهر ۳ فینال در پیش دارد