الهامی: پرچم‌دار مجموعه بزرگ مس در رفسنجان هستم

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید آمده است با جان و دل برای مس رفسنجان تلاش کند و پرچم‌دار مجموعه بزرگ مس باشد. به‌گزارش نذیر کرمان، ساکت الهامی در مراسم آغاز تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان در محل ورزشگاه شهید زینلی شهر سرچشمه اظهار کرد: از برادرخوبم محمد ربیعی تشکر می‌کنم بسیار پرتلاش و موفق بود، ان‌شالله […]

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید آمده است با جان و دل برای مس رفسنجان تلاش کند و پرچم‌دار مجموعه بزرگ مس باشد.

به‌گزارش نذیر کرمان، ساکت الهامی در مراسم آغاز تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان در محل ورزشگاه شهید زینلی شهر سرچشمه اظهار کرد: از برادرخوبم محمد ربیعی تشکر می‌کنم بسیار پرتلاش و موفق بود، ان‌شالله بتوانیم ادامه‌دهنده مسیر موفقیت او در تیم مس باشیم کما اینکه این مسئولیت را برای من و بازیکنانم سخت‌تر خواهد کرد اما ان‌شالله منجر به یک اتفاق شیرین و به یاد ماندنی برای شهر رفسنجان شود.

او خطاب به حاضران که مسئولان شهرستان رفسنجان بودند، گفت: دست دوستی‌ام را به سمت تک تک شما دراز می‌کنم، من و همکارانم آمدیم در این مجموعه باشیم و برای تیم صنعت مس رفسنجان با جان و دل تلاش کنیم، ۱۳ سال پیش در این مجموعه کار کردم با افتخار می‌گویم اگر چیزی دارم از مس است و اکنون به عنوان پرچم‌دار مجموعه بزرگ مس در رفسنجان هستم.

الهامی با بیان اینکه خوشحالم سرمربی تیم شهر هاشمی رفسنجانی هستم، افزود: خواهشم از مسئولین و مردم عزیز شهرستان رفسنجان این است که همانطور اینجا جمع شده‌اید و در کنار یکدیگر هستیم در روزهای سخت تیم نیز ما را تنها نگذارید ما با تیم‌هایی مسابقه داریم که بحث ملی و سیاسی ایجاد کرده‌اند و ایستادن در مقابلشان نیازمند حمایت شما بزرگان است.

سرمربی مس رفسنجان گفت: باعث افتخار من است در شهر رفسنجان و در تیم صنعت مس رفسنجان هستم من به شعار «یک تیم یک شهر اتحاد و افتخار» صداقت و شجاعت را که فلسفه تیم ماست اضافه می‌کنم ان‌شالله با این مجموعه بتوانیم یک کار ارزنده انجام دهیم.

انتهای پیام




الهامی: پرچم‌دار مجموعه بزرگ مس در رفسنجان هستم

منبع: ایـسنا
? الهامی: پرچم‌دار مجموعه بزرگ مس در رفسنجان هستم