الغوث‌الغوث‌های متفاوت ۲۱ رمضان در زندان زنان/ ۱۰۰ بار اگر توبه شکستی باز آ + تصاویر

زنی در نمازخانه زندان نشسته و چادر نماز گل آبی‌اش را کشیده روی صورتش، زیر لب جوشن‌کبیر را زمزمه می‌کند، اما دلش خوش است به این شعر که «۱۰۰ بار اگر توبه شکستی باز آ …». نذیر کرمان – کرمان؛ مهسا حقانیت: زنی در نمازخانه اندرزگاه نسوان زندان نشسته است، چادر نماز گل آبی‌اش را […]


زنی در نمازخانه زندان نشسته و چادر نماز گل آبی‌اش را کشیده روی صورتش، زیر لب جوشن‌کبیر را زمزمه می‌کند، اما دلش خوش است به این شعر که «۱۰۰ بار اگر توبه شکستی باز آ …».

نذیر کرمانکرمان؛ مهسا حقانیت: زنی در نمازخانه اندرزگاه نسوان زندان نشسته است، چادر نماز گل آبی‌اش را کشیده روی صورتش و زیر لب جوشن‌کبیر را زمزمه می‌کند، اما دلش خوش است به این رباعی ابوسعید ابوالخیر که «باز آ باز آ هر آنچه هستی باز آ، گر کافر و گبر و بت‌پرستی باز آ، این درگه ما درگه نومیدی نیست، ۱۰۰ بار اگر توبه شکستی باز آ».

محوطه زندان مرکزی کرمان پر شده از نوای دلنشین ذاکر اهل بیت(ع) که دعای جوشن‌کبیر می‌خواند، الغوث‌الغوث‌هایی که او در شب احیای ۲۱ ماه مبارک رمضان امسال می‌شنوند اما تفاوت زیادی با الغوث‌های سال‌های گذشته دارد.

نمازخانه اندرزگاه نسوان زندان مرکزی کرمان هم در شب احیای ۲۱ ماه مبارک رمضان حال و هوای دیگری دارد، تعداد زیادی از زنان زندانی خودشان را به نمازخانه رسانده‌اند تا دعا کنند و استغفار، دعا برای رهایی از بند و استغفار برای گناهان دانسته و ندانسته.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





الغوث‌الغوث‌های متفاوت ۲۱ رمضان در زندان زنان/ ۱۰۰ بار اگر توبه شکستی باز آ + تصاویر

منبع: فــارس
? الغوث‌الغوث‌های متفاوت ۲۱ رمضان در زندان زنان/ ۱۰۰ بار اگر توبه شکستی باز آ + تصاویر