اقناع افکار عمومی در زمینه بازگشایی مدارس بسیار مهم است

فت فتو/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در راستای بازگشایی مدارس اقناع افکار عمومی بسیار مهم است، دانش آموزان بایستی کتاب گرفته و ثبت نام شده باشند. مدارس باید از نظر بهداشت و نظافت در شرایط ایده آل باشند. “احمد اسکندری نسب” صبح امروز ۲۴ شهریورماه در نشست مدیران و روسای آموزش و […]

فت فتو/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در راستای بازگشایی مدارس اقناع افکار عمومی بسیار مهم است، دانش آموزان بایستی کتاب گرفته و ثبت نام شده باشند. مدارس باید از نظر بهداشت و نظافت در شرایط ایده آل باشند.

“احمد اسکندری نسب” صبح امروز ۲۴ شهریورماه در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان که با محوریت پروژه مهر ۱۴۰۰ و موضوع بازگشایی مدارس برگزار شد، با تبیین ضرورت و اهمیت بازگشایی مدارس اظهار کرد: این نشست با هدف رصد و ارزیابی برنامه ها برای بازگشایی مدارس برگزار شده و همه باید تلاش کنیم تا با کمترین دغدغه، کمبود و تنگنایی این مهم محقق شود.

وی افزود: پذیرش مسئولیت یکی از کارهایی است که نیاز به تقوا دارد، مسئولیت در هر زمانی که بر عهده انسان گذاشته شود سنگین است به ویژه در نظام تعلیم و تربیت که اگر انسان لحظه ای غفلت کند تبعات سخت و سنگینی دارد.

اسکندری نسب اظهار کرد: تعلیم و تربیت انسان ها کاری حساس است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد در این راستا باید از صداقت و امانت دو خصلت مشترک همه پیامبران الهی الگو بگیریم که بر اساس همین دو خصلت ایمان انسان تقویت می شود.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه موفقیت در زندگی انسان بر مبنای میزان بهره مندی از فرصت هایی است که در اختیارش قرار می گیرد، تصریح کرد: آنچه که اهمیت دارد این است که به خوبی بتوانیم ایفای نقش کنیم و کیفیت کارمان هم قابل قبول باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: همه امکانات و توان باید برای بازگشایی مدارس بسیج شوند و هیچ گونه بی برنامگی، کمبود و چالشی برای مهر ۱۴۰۰ در مدارس استان پذیرفته نیست، نظارت ها در پروژه مهر باید میدانی باشد تا نتایج موثرتر باشد.

وی افزود: آگاهی، مهمترین مولفه در پذیرش هر مسئولیتی به ویژه در نظام تعلیم و تربیت است و اگر نسبت به هر کاری احساس مسئولیت و تسلط داشته باشیم مسیر موفقیت هموار می شود؛ ارجاع دادن مسائل و مشکلات به سطوح دیگر هیچ کمکی به حل مساله نمی کند.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس بزرگ ترین و مهم ترین رویداد فرهنگی و اجتماعی کشور است، تصریح کرد: در راستای بازگشایی مدارس اقناع افکار عمومی بسیار مهم است، دانش آموزان بایستی کتاب گرفته و ثبت نام شده باشند. مدارس باید از نظر بهداشت و نظافت در شرایط ایده آل باشند، امروز باید همه عوامل از ستاد تا صف بزرگ ترین دغدغه شان بازگشایی مدارس باشد تا شاهد شروع مهری بانشاط باشیم.

انتهای پیام




اقناع افکار عمومی در زمینه بازگشایی مدارس بسیار مهم است

منبع:ایـسنا
? اقناع افکار عمومی در زمینه بازگشایی مدارس بسیار مهم است