اقدام شجاعانه راهداران منوجانی برای نجات جان سرنشین خودروی گرفتار در سیل

فت فتو/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: در پی طغیان رودخانه تجدانو بالا دست سد میناب، راننده خودروی پژو به علت بی احتیاطی به سمت بستر رودخانه حرکت کرده و گرفتار سیلاب شد که راهداران منوجانی او را نجات دادند. مجتبی محمودی عصر امروز ۲۸ دی ماه  ضمن هشدار […]

فت فتو/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: در پی طغیان رودخانه تجدانو بالا دست سد میناب، راننده خودروی پژو به علت بی احتیاطی به سمت بستر رودخانه حرکت کرده و گرفتار سیلاب شد که راهداران منوجانی او را نجات دادند.

مجتبی محمودی عصر امروز ۲۸ دی ماه  ضمن هشدار به رانندگان و کسانی که قصد تردد در بستر و مسیر رودخانه ها و سیلاب ها را دارند گفت: متاسفانه بعد از ظهر امروز یک خودرو  بدون توجه به هشدارهای ایمنی و بارش، قصد تردد از بستر رودخانه وحشی تجدانو بالادست سد میناب را داشت و گرفتار شد.

وی افزود: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای منوجان و یک نفر نیروی راهدار که در محل حضور داشتند، در کمترین زمان خود را به خودروی گرفتار در سیلاب می رسانند و با تجهیزات راهداری و کمک از کامیون اداره راهداری و گشت مستقر در محل رودخانه خودرو را از دل رودخانه بیرون می کشند و راننده را از خطر حتمی نجات می دهند.

محمودی با بیان اینکه رودخانه تجدانو یکی از رودخانه های وحشی بالا دستی سد استقلال میناب است که حجم زیادی سیلاب و گل و لای و سنگ را در زمان سیلابها با خود حمل می کند که ورود به آن بسیار خطر آفرین است.

محمودی با تقدیر از این حرکت و اقدام شجاعانه رئیس راهداری منوجان و راهدار فداکار این شهرستان گفت: بسیاری از این اتفاقات در زمان بروز بارندگی ها رخ می‌دهد که هیچ دوربینی آن را ثبت نکرده و این تصاویر توسط مردم حاضر در محل حادثه ضبط شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان گفت: راهدارن در زمان بحرانها و در شرایط عادی جان خود را برای سلامت مردم به خطر می اندازند و توقعی هم ندارند و در دل گمنامی با صداقت کار خود را انجام می دهند و این نشان از دل بزرگ و روحیه جوانمردی این قشر است.

انتهای پیام




اقدام شجاعانه راهداران منوجانی برای نجات جان سرنشین خودروی گرفتار در سیل

منبع: ایـسنا
? اقدام شجاعانه راهداران منوجانی برای نجات جان سرنشین خودروی گرفتار در سیل