اقدام ارزشمند بسیج سازندگی زرند در حوزه محرومیت‌زدایی/ توسعه زیرساخت‌های روستایی شهرستان

فرماندار زرند با اشاره به اینکه اقدامات بسیج و سپاه در محرومیت‌زدایی ارزشمند است، گفت: به‌همت بسیج سازندگی معابر روستایی شهرستان آسفالت می‌شوند. به گزارش نذیر کرمان از زرند، سید رضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند امروز در حاشیه آغاز طرح آسفالت معابر روستایی این شهرستان که به‌همت بسیج سازندگی اجرا می‌شود، اقدامات سپاه و بسیج را […]


فرماندار زرند با اشاره به اینکه اقدامات بسیج و سپاه در محرومیت‌زدایی ارزشمند است، گفت: به‌همت بسیج سازندگی معابر روستایی شهرستان آسفالت می‌شوند.

به گزارش نذیر کرمان از زرند، سید رضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند امروز در حاشیه آغاز طرح آسفالت معابر روستایی این شهرستان که به‌همت بسیج سازندگی اجرا می‌شود، اقدامات سپاه و بسیج را در حوزه محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی این شهرستان بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: اقدامات بسیج سازندگی در ایجاد زیرساخت روستاها موجب پیشرفت و آبادانی و توسعه روستاهای این شهرستان می‌شود.

 فرماندار زرند ادامه داد: خوشبختانه سپاه اعتبارات و برنامه‌های بسیار خوبی را در بخش محرومیت‌زدایی در روستاهای این شهرستان اختصاص داده است.

 حسینی‌نژاد تصریح کرد: در فاز اول ۶۰۰ تن قیر به شهرستان زرند اختصاص یافته و به‌منظور زیرسازی بیش از ۸۰۰ هزار متر مربع در حوزه راهسازی روستایی، بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در دو مرحله هزینه می‌شود که جای قدردانی دارد.

  وی با ابراز خرسندی از عملکرد سپاه و بسیج شهرستان در حوزه زیرساختی بیان کرد: خوشبختانه سپاه و بسیج توانسته‌اند به آن‌چه که در حوزه زیرساختی و بسیج سازندگی مدنظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده، به‌صورت ویژه ورود کنند و اکنون شاهد این خواهیم بود که ان‌شاءالله تا پایان سال در حوزه روستایی و محرومیت‌زدایی مانند بحث آسفالت که شاید تاکنون به آن‌ها پرداخته نمی‌شد، فضای بسیار متفاوتی داشته باشیم.

پایان پیام/۸۰۰۲۲/ب





اقدام ارزشمند بسیج سازندگی زرند در حوزه محرومیت‌زدایی/ توسعه زیرساخت‌های روستایی شهرستان

منبع: فــارس
? اقدام ارزشمند بسیج سازندگی زرند در حوزه محرومیت‌زدایی/ توسعه زیرساخت‌های روستایی شهرستان