اقدامات گروه‌های جهادی برای مقابله با سیل در جیرفت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: اقدامات مؤثری برای مقابله با سیلاب توسط گروه‌های جهادی در این منطقه صورت گرفته است. محسن نسب‌‌امیری در گفتگو با گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در‌خصوص اقدامات گروه‌های جهادی و بسیجی سپاه پاسداران جیرفت در مقابله با احتمال بروز سیلاب در این منطقه عنوان کرد: […]



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: اقدامات مؤثری برای مقابله با سیلاب توسط گروه‌های جهادی در این منطقه صورت گرفته است.

محسن نسب‌‌امیری در گفتگو با گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در‌خصوص اقدامات گروه‌های جهادی و بسیجی سپاه پاسداران جیرفت در مقابله با احتمال بروز سیلاب در این منطقه عنوان کرد: جلسه شورای جهادی شهرستان برگزار شد و در این جلسه مناطق هدف و مستعد درگیری سیل شناسایی و تقسیم کار انجام شده است.

 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت افزود: اطلاع‌رسانی به مردم و عشایر و کشاورزان توسط گروه‌های جهادی شهرستان و همچنین آماده‌سازی تجهیزات گروه‌های جهادی انجام شده است.
​​​​
وی بیان کرد: جلسه قرارگاه جهادی منطقه‌ای شهرستان تشکیل شده که در این جلسه تدوین، برنامه عملیاتی گروه‌های جهادی و هماهنگی با مسئولان محلی انجام شد.
 
نسب امیری مطرح کرد: تعداد ۲۰ گروه از گروه‌های جهادی به‌صورت کامل آماده به کار جهت حضور در میدان امداد‌رسانی هستند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت تصریح کرد: بررسی نقاط سیل‌خیز توسط قرارگاه جهادی منطقه‌ای شهرستان در بخش اسماعیلی با همراهی نماینده دولت آن بخش انجام شد و پیگیر رفع مشکلات آن منطقه هستیم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت در پایان خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی درصورت نیاز جهت اعزام به مناطق سیل‌زده سازماندهی شده‌اند و از آمادگی کامل برخوردار هستند.
 
منبع / پایگاه تحلیلی خبری دقیانوس 
 
انتهای خبر/ فلاح 


اقدامات گروه‌های جهادی برای مقابله با سیل در جیرفت

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? اقدامات گروه‌های جهادی برای مقابله با سیل در جیرفت