اقدامات فرهنگی ـ اجتماعی باید بر پایه هنر استوار شود

امام جمعه جیرفت در دیدار با گروه سرود شهید پایدار جیرفت گفت: اقدامات فرهنگی ـ اجتماعی باید بر پایه هنر باشد تا اثربخشی لازم را در جامعه هدف داشته و بتوان روند مهار و مدیریت معضلات را شتاب بخشید. به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت امروز یکم آذرماه در […]

امام جمعه جیرفت در دیدار با گروه سرود شهید پایدار جیرفت گفت: اقدامات فرهنگی ـ اجتماعی باید بر پایه هنر باشد تا اثربخشی لازم را در جامعه هدف داشته و بتوان روند مهار و مدیریت معضلات را شتاب بخشید.

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت امروز یکم آذرماه در دیدار با گروه سرود شهید پایدار جیرفت اظهار کرد: تمامی گروه‌های هنری مورد نیاز جامعه اسلامی هستند. تأثیر هنر بر مخاطب بسیار ماندگار است و از این مجرا می‌توان معارف ناب اسلامی را به نحو مؤثری در جامعه تبیین و نهادینه کرد.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه اقدامات فرهنگی ـ اجتماعی باید بر پایه هنر باشد تا اثربخشی لازم را در جامعه هدف داشته و بتوان روند مهار و مدیریت معضلات را شتاب بخشید، ادامه داد: سرعت تحقق اهداف مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه هنر و ایفای نقش هنرمندان انقلابی دوچندان می‌شود.

حجت‌الاسلام تارم با تأکید بر اینکه گروه سرود سردار شهید پایدار جیرفت باید الگویی برای ظهور گروه‌های سرود فاخر از مدارس و مساجد این شهرستان باشد، بیان کرد: انتظار است همه مسئولان خود را مؤظف به حمایت مادی و معنوی از گروه‌های هنری بدانند.

انتهای پیام




اقدامات فرهنگی ـ اجتماعی باید بر پایه هنر استوار شود

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? اقدامات فرهنگی ـ اجتماعی باید بر پایه هنر استوار شود