اقدامات امام خمینی(ره) همت بلندی می‌خواست

فت فتو/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: اقدامات امام خمینی(ره) همت بلندی می‌خواست که امام این همت را داشت، به تنهایی حرکت خود را آغاز کرد و با همت بلند و هدفی که در نظر داشت کار را پیش برد و به نتیجه رساند. حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در […]

فت فتو/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: اقدامات امام خمینی(ره) همت بلندی می‌خواست که امام این همت را داشت، به تنهایی حرکت خود را آغاز کرد و با همت بلند و هدفی که در نظر داشت کار را پیش برد و به نتیجه رساند.

حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در نشست خبری که به مناسبت سی‌وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) امروز، ۹ خردادماه برگزار شد، بیان کرد: تبیین شخصیت امام خمینی(ره) کار ساده‌ای نیست زیرا ایشان هم در بین سیاستمدارن جهان و هم علمای پس از غیبت شخصیتی بی‌نظیر بود که توانست از یک جمع پراکنده و کشوری کاملا سرسپرده یک امت واحد بسازد و بزرگترین انقلاب قرن را ایجاد کند.

وی با اشاره به محبوبیت و جایگاه رفیع امام خمینی(ره) در کشور و جهان، گفت: در زمان رهبری ایشان افراد زیادی جان خود را در راه انقلاب اهدا کردند و یک ملت پای آرمان‌های امام(ره) ایستادند و هرچه داشتند هزینه کردند تا راه و روش و منش امام(ره) ادامه پیدا کند.

انجم‌شعاع با بیان اینکه چنین شخصیتی که توانست تحولی بزرگ ایجاد کند یک دفعه ایجاد نشد و داشتن همت بلند، خودساخته بودن و همت بلند داشتن از ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی‌(ره) است، افزود: امام راحل شخصیتی اسطوره‌ای و افسانه‌ای بود.

وی با بیان اینکه هیچ شخصیتی بالاتر از امام(ره) را نمی‌توان به عنوان الگو معرفی کرد و همه ما وظیفه داریم نسبت به تبیین شخصیت امام(ره) کار کنیم، گفت: اهل عبادت و بندگی، مطیع دستورات الهی، اخلاص در عمل، توکل و توجه به رضایت خداوند از جمله ویژگی‌های امام خمینی(ره) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: اقدامات امام خمینی(ره) همت بلندی می‌خواست که امام این همت را داشت، به تنهایی حرکت خود را آغاز کرد و با همت بلند و هدفی که در نظر داشت کار را پیش برد و به نتیجه رساند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) اهل سازش و مصامحه نبود و حضور مردم همواره مورد تاکید ایشان بود، ادامه داد: بسیاری از مشکلات امروز به دلیل فاصله گرفتن از راه امام(ره) است. اگر جامعه و مسئولین به سیره و زندگی امام راحل عمل می‌کردند شاهد مشکلات امروز جامعه نبودیم و راه حل مشکلات بازگشت به اهداف و راه امام خمینی(ره) است.

انجم‌شعاع سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را فرصتی برای تبیین شخصیت امام دانست و به برنامه‌های در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و فضاسازی محیط در شهرستان‌ها، مراسم بزرگداشت ارتحال در روز ۱۴ خرداد در حسینیه ثارالله، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی، کتابخوانی و ورزشی، آغاز ساخت المان در مکان‌هایی که به نام امام(ره) است، برگزاری مراسم در بقاع متبرکه، مساجد و فرهنگسراها، برپایی محافل انس با قرآن به یاد امام(ره)، اعزام دوچرخه سوران از مرقد شهید سلیمانی به مرقد امام(ره)، برگزاری همایش بانوان پیرامون شخصیت امام(ره)، برپایی نمایشگاه عکس، فضا سازی میدانی و… از مهمترین برنامه‌های بزرگداشت سی‌وسومین سالگرد ارتحال در کرمان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان با اشاره به شروع زعامت رهبر معظم انقلاب پس از ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: ایشان با تدبیر، شجاعت و صلابت با تمام مشکلات و فتنه‌ها جامعه را رهبری کردند و پیش بردند که جای شکر دارد و باید فرمایشات ایشان را سرلوحه قرار دهیم.

انتهای پیام 




اقدامات امام خمینی(ره) همت بلندی می‌خواست

منبع: ایـسنا
? اقدامات امام خمینی(ره) همت بلندی می‌خواست