اقامه «نماز باران» در سیرجان

مردم سیرجان نماز باران اقامه کردند. به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، عصر امروز نماز باران به امامت حجت‌الاسلام عباس مسلمی‌زاده امام جمعه سیرجان در صحن حضرت امامزاده علی(ع)  اقامه شد. در این مراسم که با حضور قشرهای مختلف سیرجان برپا شد، امام جمعه سیرجان گفت: باتوجه به بروز خشکسالی و کمبود بارش و کاهش […]


مردم سیرجان نماز باران اقامه کردند.

به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، عصر امروز نماز باران به امامت حجت‌الاسلام عباس مسلمی‌زاده امام جمعه سیرجان در صحن حضرت امامزاده علی(ع)  اقامه شد.

در این مراسم که با حضور قشرهای مختلف سیرجان برپا شد، امام جمعه سیرجان گفت: باتوجه به بروز خشکسالی و کمبود بارش و کاهش نزول رحمت الهی، یکی از مسائلی که در بحث نزول باران در جامعه اسلامی مورد غفلت قرار گرفته است، تضرع از خداوند متعال در خصوص بارش باران است که باید بیشترتوجه شود و از خداوند متعال برای نزول این رحمت الهی درخواست شود.

وی افزود: نماز استسقاء یا طلب باران نماز مستحبی است که در زمان نباریدن باران و خشکسالی اقامه می‌شود و کیفیت آن مانند نماز عید قربان و عید فطر است و خداوند بخیل و عاجز نیست، بلکه نقص‌ها از بندگان است که امیدواریم این نماز باران‌ها تلنگر و تصمیمی باشد تا در مسیر توجه خدا حرکت کنیم.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





اقامه «نماز باران» در سیرجان

منبع: فــارس
? اقامه «نماز باران» در سیرجان